-9-

2.2K 150 8
                                    

#DÜZENLENDİ#

Multimedya da güneşin giydiği kıyafetler var . Biliyorsunuz ki karakter koymuyorum ama isterseniz güneş olarak hayal edebilirsiniz . İyi okumalar dilerim

Derin bir şekilde uyurken alarmın rahatsız edici sesi ile  istemsiz bir şekilde  ayağa kalkarak alarmı kapattım.

Elif ' in yatağına baktığım da hala mışıl mışıl  uyuyordu, ben de bunu fırsat bilip sessizce yanına yaklaştım .

Kolunu sıkmaya başladığım an çığlık atarak uyandı. Bir elimle kulağımı kapatıyor , bir elimle de gülmekten ağrıyan karnımı tutuyordum.

Elif ise kaşlarını çatmış bir şekilde bana bakıyordu. Gülmemi bastırmayı başardığımda konuşmaya başladı.

Elif :

- "Ne yaptığını sanıyorsun sen? Bir insan böyle uyandırılır mı? "

-"İntikam zamanı geldi çattı Elif . Hatırlarsan  dünde beni böyle uyandım senin  sayende .Boşuna bakma  öyle hazırlan derse geç kalacağız."

Elif :

- " Bu haksızlık ama  ben isteyerek  seni uyandıramadım ,bende son çare kolunu sıktım ama sen beni uyandırmayı bile denemedin neyse ya bakma öyle  affettim seni ..."

Gülümseyerek yataktan kalktı ve banyoya doğru ilerledi .

Bende dolaptan kıyafetlerimi alıp (multimedya) üzerimi giyindim .

Kapının tıklanmasıyla kapıyı açtım ama kimse yoktu. Sonra ise yerde ki  bir kağıt parçası girdi görüş alanıma. Yeni bir not daha . Yeter ama bu notlardan ne zaman  kurtulacağım?? Yavaşça eğilip kağıdı aldım ve okumaya başladım .

- 1 saat sonra akademiden çık ve ormana gel . Sorularının cevabını alacaksın.

Bu da ne demek şimdi ?

Gitsem mi gitmesem mi?

Efe' ye söz verdim ne olursa olsun ona haber vereceğim sana diye  arasam mı acaba ?

Kendi kendime  düşünüyordum ki Elif banyodan çıktı .

Bende kapıyı kapatıp yatağıma geri oturdum.

Elif bir bana bir de elimdeki küçük kağıt parçasına bakıyordu. O da anlamıştı , önemli bir şey olduğunu .

Tabi anlar ben böyle korkudan teni bembeyaz olmuş kendimi görsem bende anlarım.

Elif :

- "Güneş iyi misin? Tenin bembeyaz olmuş, O elindeki kağıt da ne?"

-" Ş-şey ben yani iyiyim.Bu da önemsiz bir şey öylesine .."

Kağıt parçasının arka tarafını  yani boş olan kısmını  gösterdim.

Elif ilk tereddüt ile baksa da sonradan kafa sallayıp hazırlanmaya devam etti.

Uzun süredir elime almadığım telefonumu alıp biraz takıldıktan sonra hazırlığımı bitirip odadan çıktım.

Bizim gruba ( elif, ayaz, Efe , Erdem ...) görünmemek için sessizce koridorlarda ilerledim.

Ormana gidecektim ve bundan kimsenin haberi olmamalıydı.Tam akademiden çıktım ki karşıma Ayaz çıktı.

Ayaz:

- "Nereye gidiyorsun Güneş ?"

- "H-hiç yürüyüş yapacağım biraz. "

-" Bende seninle gelebilir miyim, tabi sorun yoksa ?"

Ayaz niye böyle sorular soruyorsun ? Niye gelmek istiyorsun ki şimdi . Sen gelmemelisin ya bana bir şey olursa ve sende benim yüzümden zarar görürsen . Benim yüzümden birinin zarar görmesini hiç istemem . Tabi ki bunları Ayaz'a söylemedim .

İç ses :

-' Bir de söyleseydin.'

-" İç ses şuan seninle hiç muhatap olamayacağım. "

İç ses :

- ' İyi be ne halin varsa gör .'

Ayaz 'ın cevap bekler ifadesi ile yüzüne dikkat kesildim.

- "H- hayır ben biraz yalnız kalmak istiyorum . "

Ayaz :

-" Peki sen bilirsin bu seferlik seni yalnız bırakıyorum "

Ayaz tebessüm ederek  akademinin içerisine doğru ilerledi.

Oh ne çok korktum yalan söylediğimi anlayacak diye , zaten hiç de yapamam  böyle gizli saklı iş çevirmeyi ....

Yavaş adımlarla ormana doğru ilerledim .

Telefonu çıkarıp saate baktım 15 dakikam kalmış. Hızımı biraz arttırarak ormanın içine girdim . Etrafı izlemeye başladım ama hiç kimse görünürde yok. Acaba biri benimle kafa mı buluyor?

10 dakika kadar daha bekledim. Tam gidecektim ki arkamdan birinin koluma şırınga bastırması ile  o kişinin kollarına düşmem bir oldu. Kim olduğunu göremeden bayıldım.

AYAZ'IN AĞZINDAN;

Güneş bir işler çeviriyor ama yakında çıkar kokusu .. Akademinin koridorlarında yürürken ;

- "Ayaaaazz? "

Arkamdan birinin bağırmasıyla arkama doğru döndüm . Elif??

-" Efendim Elif?"

Elif:

- "Güneş 'ı gördün mü??"

- "Ne oldu ki??"

Elif :

- "Sen söyle gördün mü?"

- "Evet biraz dışarıya çıkmak istiyormuş yalnız kalmaya ihtiyacı varmış."

Elif :

-" Ne yani sende onu tek mi gönderdin? Aferin sana Ayaz."

- "Ne yaptım ben şimdi ? "

Elif:

-" Hiç bir şey yapmadın sen odun geldin odun gidiyorsun . Oysa ki bende senin birazcıkta olsa değiştiğini sanmıştım . "

Elinden küçük bir kağıt parçası çıkardı.

- "Öncelikle laflarına dikkat et . Ayrıca elindeki ne ? "

Kaş göz hareketleri ile  kağıdı gösterdim.

Elif :

- "Biri Güneş' e bu notu göndermiş . Tabi  bunu Güneş bana  söylemedi . Notu odada düşürmüş . Sanırım ormana gitti . Ya ona bir şey olursa ..."

Kağıdı elinden aldım ve okudum. Elif'e baktığımda ise gözlerinin dolduğunu farkettim.

- "Burada dikilip ağlaman hiç bir işe yaramaz o yüzden hadi gel Güneş' i bulalım."

Elif :

- "Bulalım bulmasına ama ya biz gidene kadar ona bir şey yaparlarsa?"

Nedense içimi bir kuşku ve endişe doldurdu. Niye tek gönderdim ki ? Niye ısrar etmedim ? Peki niye bu kadar tedirgin oldum ben şimdi ?? Umarım ona bir şey olmamıştır yoksa kendimi asla affetmem.

720 kelime bu sefer çok kısa oldu ama bekletmek istemediğim için hemen yayınladım.

ÖZGÜR RUHLAR AKADEMİSİ ( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin