Özgür ruhlar akademisi 2 geliyor!

1.2K 58 18
                                    

Aslında bundan önce bir bölüm paylaşmış ve yeni bir kurgumu yoksa özgür ruhlar akademisinin 2. Kitabı mi gelmeli diye sormuştum .

Bu ikilemi uzun süredir yaşadığımı belirtmiştim . Ama sanırım kafamdaki düğüm çözüldü .

Şuan fark ediyorum ki özgür ruhlar akademisini çok özlemişim . Güneş'i
Şeyma'yı , Ayazı ve diper bütün karakterleri yazmayı hissetmeyi o kadar çok özlemişim ki dayanamadım .

2 .Kitabi yazmaya karar verdim!!!

Ama şunu unutmayın ki Ö.R.A. benim ilk kitabımdı ve  en amatör halimdi . O yüzden yapmış olduğum hataları görmezden gelen herkese teşekürler .

Bu sefer her şey daha güzel olacak gibi hissediyorum .

Umarım 2. Kitabımı beğenirsiniz ...

Tabi bunca şeyi söyleyip kitabın adını söylememek olmaz .

2 . Kitabın adı ;Ölümsüz Ruhun melodisi ...

Aslına bakarsanız ilk bölümü yazdım . Ama yorumlarda gelen isteğe göre paylaşacağım . Eğer gelsin istiyorsanız oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

Ne kadar çok oy ve yorum gelirse o kadar hızlı bir şekilde yayınlamayı düşünüyorum .

Son olarak aşk kitaplarını seviyorsanız 'Dilek Feneri isimli kitabıma da bakabilirsiniz . Klişe olmasına karşın ben çok eğlenerek yazıyorum . Umarım onu da beğenirsiniz..

NOT: Oy ve yorumlarınızı bekliyorum ...

ÖZGÜR RUHLAR AKADEMİSİ ( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin