# DÜZENLENDİ#
Sabah uyandığımda Elif hala
uyuyordu. Ben de sessizce kalktım . Yüzümü yıkadım , dişlerimi fırçaladım . Daha sonra ise duş aldım. Duştan çıktığımda Elif uyanmış ve çoktan hazırlanmıştı.Üzerime de gri kot pantolon ve siyah bir kısa kollu yazılı tişört giydim . Spor ayakkabımı da giydim. Saç ve makyajı da yaparak Elif'e ;- "Günaydın Elif "
- "Günaydın Güneş "
-" Elif sen de benimle gelmek ister misin ?"
- "Nereye gideceksin ?"
- "Emre' yi ve Şeyma 'yı çağıralım bugün ders yok zaten bir Cafeye gider bir şeyler içeriz ."
- "Şeyma kim ?"
- "Arkadaşım , tanıştırırım bugün sizi çok iyi bir kız .."
- "Peki öyleyse gidelim ."
Elif'in de onayı ile odadan çıktık. Tam ben telefonumu çıkarıp Emre' yi arayacaktım ki Emre aniden karşıma çıktı.
- "Günaydın sevgilim ."
Elif'e doğru döndü.
- "Günaydın Elif . "
- "Günaydın Emre."
Ben ise cevap veremedim kendime gelmeye çalıştım . Niye aniden karşıma çıkıyor anlamıyorum. Elif hiç korkmadı yalnız ...
Emre sorar gözlerle bana bakınca derin bir nefes alıp konuşmaya başladım.
- "Emre neden aniden karşıma çıkıyorsun ya korkuttun beni..."
- "Korkuttuysam özür dilerim prenses . Bir yere mi gidiyorsunuz ?"
- "Önce bir arkadaşın yanına gideceğiz onu da alıp Cafeye falan gideriz diye düşündüm .Sen götürürsün bizi malum ben buraları pek bilmiyorum, tabi işin yoksa ve gelmek istersen? "
- "tabi ki isterim ama ...ben de birilerini çağırabilir miyim?"
- "Elbette çağırabilirsin fakat kimleri çağırıyorsun ? "
-"Birinin adı Erdem benim oda arkadaşım diğeri de Anıl yan sınıftan ikisi beraber 3 gün önce akademiye kayıt olmuşlar.
Yani daha yeni geldiler. Seni tanıştırmak istiyordum zaten ama istemezsen anlarım ."-" tabi ki onlar da gelsin. sen onları çağır ben de arkadaşımı çağırayım sonra da akademi çıkışında buluşuruz olur mu? "
- Olur sonra görüşürüz o zaman diyerek gitti .
Yeni fark ettim Emre ile konuşurken koridorun tam ortasında durmuşum haliyle Elif'de durmuş. Gelen geçen bizim etrafımızdan dolanarak gidiyor .
Bu sefer asansör yardımı ile
Elif ' le birlikte Şeyma' nın odasının önüne geldiğimizde ben kapıyı çaldım ve kapı birden açıldı . Şeyma tam karşımda hazır bir şekilde duruyordu . Beni gördüğünde gülümsemeye başladı.- "Şeyma hadi gel beraber Cafeye gideceğiz "
Göz kırpmayı da ihmal etmedim .
- "hmm tamam hadi gidelim. "
Emre'nin geleceğini anladı sanırım.
- "Ay ben sizi tanıştırmayı unuttum bak bu Elif benim çok yakın bir arkadaşım ayrıca oda arkadaşım olur"
dedim ve Elif'i gösterdim.- "Ben de Şeyma memnun oldum" Şeyma ve elini uzattı . Elif'de uzattığı elini sıktı .
- "Ben de memnun oldum".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZGÜR RUHLAR AKADEMİSİ ( Tamamlandı)
FantasyWhatty2018 ; bir kez 4, bir kez 5. Bir kez 7. Sıra Her şey Güneş' in Özgür Ruhlar Akademisine kayıt olmasıyla başladı. Bu kitapta sımsıcacık bir dostluk , bir gençlik aşkı ve daha niceleri ... Güneş 'in dünyasına hoşgeldiniz... Özgür ruhlar Akade...