#DÜZENLENDİ #
Gözlerimi açtığım zaman Çınar'ın yatağında olduğumu farkettim. Doğru ya yine bayıldım . Bütün ev halkı başıma toplanmış merakla ne olduğunu öğrenmeye çalışıyordu .
Yavaşça yatakta doğruldum ve beni dikkatle izleyen gözlere baktım.Can:
- "Güneş kalkma dinlenmelisin !"
Can 'ın sitem dolu sözleri yüzümde tebessüm uyandırdı.
- "Ben iyiyim merak etme ."
Nazan Teyze 'nin gözlerinin dolduğunu görünce hemen konuşmaya başladım .
- "Ben iyiyim bana olur arada böyle şeyler , merak etmeyin ."
Sinan Amca :
- "Emin misin Güneş istersen bir doktora gidelim."
- "Sağol Sinan Amca ama gerçekten bir şeyim yok . Hatta Çınar ve Can ile yalnız kalabilir miyim ?"
Sinan Amca :
- "Peki sen nasıl istersen öyle olsun kızım fakat istediğin bir şey varsa hemen seslen ."
Sinan Amca , Nazan Teyze 'yi de alıp birlikte gitti.
Çınar ve Can ise karşıdaki yani Can 'ın yatağına oturdular , benden bir cevap bekliyordu her ikisi de.
- "Çınar ve Can öncelikle buraya gelme sebebim sadece sizi görmek istemem değildi . Başka bir sebep daha var ."
Çınar :
- "Başka bir sebep derken?"
Çınar ne olduğunu kavramaya çalışıyordu.
- "Akademideki öğrenciler için kan gerekli . Bende herkesten biraz daha fazla kan verdim ve haliyle yorgun düştüm . Buraya gelme sebebim ise...."
Can :
- "Bizden de kan istiyorsun ?."
Can 'ın cümlesinde soru sorar bir ifade vardı .
-" Aslında evet "diyerek yatakta başımı öne eğdim.
Eğer Çınar ile Can'ı birazcık da olsa tanıyorsam kesin kabul ederler kesin .
Çınar :
-" Ben veririm "
Can :
- "Bende veririm"
Anında yataktan kalkıp onların üzerine doğru bildiğin uçtum .
- "Yakışıklılarım benim" diyerek
bildiğin üzerlerine atladım .Çınar :
- " Güzellik anladım arkadaşlarının için çok sevindin ama sen şuan hastasın bu yüzden yeter bu kadar şevkat."
Kafa sallayarak üzerlerinden kalktım ve tekrar yatağa geri döndüm.
Can :
- "Bir şey sorabilir miyim Güneş ?"
- "Tabiki sorabilirsin ."
Can :
- "Şimdi biz kan vereceğiz ama nasıl ?"
- "hmmm ...sen o işi bana bırak ben halledeceğim şimdi ."
Cebimden telefonumu çıkarıp Mehmet abiyi aradım .
- "Alo Mehmet abi "
Mehmet abi :
- "Efendim Güneş "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZGÜR RUHLAR AKADEMİSİ ( Tamamlandı)
FantasyWhatty2018 ; bir kez 4, bir kez 5. Bir kez 7. Sıra Her şey Güneş' in Özgür Ruhlar Akademisine kayıt olmasıyla başladı. Bu kitapta sımsıcacık bir dostluk , bir gençlik aşkı ve daha niceleri ... Güneş 'in dünyasına hoşgeldiniz... Özgür ruhlar Akade...