-22-

1.7K 151 15
                                    


Koskaca bir hafta , bir hafta oldu ama Ayaz 'ı görmedim. Ne derslere giriyor ne de akademi sınırlarına .

Emel hocaya sorduğumda kısa bir süreliğine gittiğini ve yakında döneceğini söyledi. 

Bugün sabah kahvaltı için yemekhaneye gitmedim . Derslere girdim ve odama kapandım .

Kızlar zaten benim yanıma gelemeyecek kadar meşguller.

Elif , Anıl ile birlikte  Şeyma ise Emre ile birlikte takılıyor .

Arada bir Çınar geliyor yanıma öğrenmem gereken şeylerden bahsediyor.

Çınar 'dan öğrendiğim bir habere göre Can bu aralar Arya 'nın peşinde dolanıyor  ama Arya pek tepki vermiyor.

Belki de yeni bir aşk daha doğar ?

Hava karardığı için komodinin üzerindeki lambayı söndürmeden önce saate baktım . Baya bir geç olduğu için kendimi uykunun kollarına bıraktım .

........................................................................

Yüzüme gelen beyaz ışık ile oturduğum sandalyeden kalktım.

Aniden karşıma çıkan Sera ile biraz korksam da ondan öğrenmem gereken şeylerden ötürü tepki vermedim.

Sera :

-" Merak etmiyor musun onu? Hala bulamadın .. bak kızım o senin oldukça yakınında . Elementleri rahat bir şekilde kullanıp olası savaşlara kendini hazırlayabilmen için ona ihtiyacın var . "

-" Lütfen söyle artık . Kim olduğunu bilmiyorum . Bıktım artık bayılıp uyandığımda kendimi revirde bulmaktan . Bıktım ilaç kokusundan .. lütfen en azından bir ip ucu ver bana... lütfen .."

Sera :

-" Güneş onu bulup beni kurtarmanız gerekiyor .  Bak ben hapis kaldım burada . Hain benim etrafımda , Hain onu bulmadan , sen bul onu .. "

-" Sera bunları anladım zaten ama sonuç olarak bana bir ipucu vermelisin ."

Sera :

-" Sana bir ipucu vereceğim ama  daha fazlasını söylememem iyi  olmaz .  Hani ok ile hainin adamları seni vurmuştu .  Hatırlıyor musun ?"

-" Evet hatırlıyorum."

Sera :

-" Senin erkenden ayağa kalkabilir hale gelmen için kana ihtiyacın vardı ama hiç kimse ile yani Şeyma hariç hiç kimse ile DNA ' n uyuşmadı. İşte biraz bunu düşün olur mu ?, Ayrıca bu süreç içinde kendini odaya kapatma . Arkadaşlarının bir dertleri var mı dinle .."

-" Çok saol Sera , teşekkür ederim "

Sera:

-" Rica ederim kızım . Kusura bakmayın gitmem gerek . Bir şey olursa tılsım sayesinde ulaşırsın bana . Beni kurtarmalısınız .  Zaman doluyor tekrar görüşmek üzere ."

Derin nefeslerimi alarak uykumda uyandım . Ne demişti bana Şeyma 'nın bana kan vermesi hatta doktor da demişti bu imkansız bir şey diye . Ayrıca arkadaşlarımın dertleri mi var ? Dinle ve kendini odaya kapatma dedi .

Zaman " yardım etmek için  kişiyi bulmak , zaman  haini bulmak zaman Sera 'yı kurtarma zamanı ....

Tılsım:

-' Kolay gelsin o zaman '

-" Saol be tılsım ."

Hızı bir şekilde yataktan kalktım saatte baktığımda kahvaltı saatinin yaklaşmış olduğunu gördüm. Elif yatağında yoktu . Kesin erkenden Anıl ile buluşmaya gitmiştir .

ÖZGÜR RUHLAR AKADEMİSİ ( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin