-23-

1.7K 142 6
                                    

Şeyma anlattığı onca şeyden benim tepki vermedi bekliyordu .

Ben donmuş kalmıştım, yani ne bileyim ?

Şeyma benim kardeşim ise neden Sera yardım alacağım kişinin benim kardeşim olduğundan bahsetmedi. Hiç bir şey anlamıyorum !!

İç ses :

-' Valla bende şoktayım her gün ayrı bir olay bu ne ?'

-" Emin değilim iç ses '

İç ses :

-' Geçenlerde Ayaz 'ın kardeşi ortaya çıktı şimdide senin , acaba daha kimin gizli bir  kardeşi çıkacak merak ediyorum .'

-" Bunu bende merak ediyorum.

Şeyma :

-" Güneş sana bir sürü şey söyledim ama hala bir tepki vermedin . Bildiğin bir şey var da bana mı söylemiyorsun?"

Şeyma 'nın merak dolu bakışları ile konuşması benim kendime gelmemi sağlamıştı.

Acaba söylesem mi ?

Tılsım :

-' Güneş söylemezsen her şey daha da çıkmaz sokağı andıracak . Bence tane tane söyle ve olayı ona izah et .'

-" Tılsım en çok ama güvendiğim için söyleyeceğim ."

Şeyma 'ya döndüğüm de hala gözleri iri bir şekilde bana baktığını fark ettim.

-" Şeyma .....şimdi sana bir şeyler anlatacağım ama sözümü kesmeden dinleyeceksin tamam mı?"

Şeyma:

_" Güneş zaten içimde ki düşünceler beni yiyip bitiriyor bir de sen heyecan yaptırıyorsun . Bakma öyle tamam sözünü kesmeden seni dinleyeceğim ."

-" Pekala o zaman şöyle başlayalım. Biz seninle ka- ......yok böyle olmadı en iyisi baştan anlatmak ... Şimdi ben rüyamda Sera yani yıllar öncesinin "Özgür ruhların meleği'ni " görmüştüm ve bu şekilde de " özgür ruhların koruyucusu" ünvanını almıştım.  Bundan yola çıkarak ben bir saldırıya uğramıştım ....hani beni biri ok ile vurmuştu ve Ayaz revire getirmişti."

Şeyma dikkat kesilmiş bir şekilde beni dinliyordu ve söylediklerim ile üzgün gözler ile kafa salladı . Sanırım o anı hatırlatmıştım .

-" Beni okla vuran kişi de hainin adamlarından biriydi..... SAKIN ! Kapa ağzını ve sözümü kesmeden dinle lütfen ..."

Şeyma derin bir nefes alarak beni onayladığında tekrar anlatmaya devam ettim .

-" Sera o rüyadan sonra bir kaç kere daha rüyama gitmişti . Son iki yada üç rüya sanırım emin değilim.  Bana birinin yardım edeceğinden bahsetti. Ayrıca haini bulup onu da kurtarmamı da söyledi ."

Şeyma :

-" O zaman benim rüyama giren kadında Sera ....Haini bulmak , onu kurtarmak gerektiği falan evet aynı şeylerden bahsetmiş. Bir dakika !!!...... yardım edeceğim kişi sensen biz seninle .....k-kard-deş miyiz ?"

Heyecanla başlayan sesi sonlara doğru kısılmış  ve gözleri dolmuştu.

-" Şeyma yani bende emin değilim bana yardım edecek kişinin benimle kardeş olduğundan bahsetmedi ve bende en az senin kadar şaşkınım ."

Şeyma :

- Biz seninld şimdi kardeşiz öyle mi ?"

Tekrardan şaşkın bakışlar eşliğinde sorduğu soruya cevap vereceğim sırada aniden sarıldı.

ÖZGÜR RUHLAR AKADEMİSİ ( Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin