9.BÖLÜM

137 14 36
                                    

Sabah kalkar kalkmaz banyoya girdim. İşlerimi halledip çıktım. Üzerime eşofmanlarımı giyip kahvaltıya indim. "Herkese günaydın " neden bu kadar mutluydum bilmiyordum ama mutluydum yani. Heralde dün gece kendimi ailemin yanındaki gibi hissettiğimden dolayı pozitiftim bugün. Yerime oturunca Selma teyze ve Ahmet amca da günaydın demişti. Ben oturduktan kısa bir süre sonra Selma teyze ve Ahmet amcada kalkmıştı zaten.

"Güneş neden hazırlanmadın?" Allah aşkına bunu mu sormuştu! Saat daha çok erkendi bir kere! Kafamı yavaşça ona çevirip "Neden? Daha doğum gününe var. 7 de başlamıyor mu? Evet 7 de başlıyor. Şimdi hazırlanıp ne yapayım?" Bana bu kız dan olmaz bakışları atarken konuyu değiştirip
" sen hediye aldın mı?" Tabağımdakileri yerken kafamı kaldırmadan "aldım " yavaşça ağzımdaki krepi çiğnerken kafamı kaldırdım. "Sen aldın mı?" "Almadım."
Ben şok! Ne yani hediyeyi bu güne kadar almamış mıydı! Kafayı yemiş olmalıydı! Ne demek hediye yok!
"Ne demek almadım! Bu zamana kadar ne yapıyordun peki! Şimdi hediyesiz git de gör!" Ben çıldırmış gibi bağırırken o yüzünü buruşturdu.
Benim doğum günüm olsa hediye olmasa da olurdu benim için önemli olmazdı ama söz konusu Elaydı ve o böyle şeylere çok düşkündü. Hem de fazlasıyla.
Biraz mahçup bir tavırla "yani alamadım çünkü neler sever bilmiyorum " bu duyduklarımla Şok üstüne şok yaşadım. Görkem. Sevgilisinin. Nelerden. Hoşlandığını. Bilmiyor. Muydu. Yani. Şimdi!!!!

"Ne demek nelerden hoşlandığını bilmiyorum. Siz sevgilisiniz "siz sevgilisiniz kısmında özellikle sesim kısılmıştı ve gözlerimi kaçırdım. Onların sevgili olması aklıma onları bahçede gördüğüm an aklıma gelmişti ve ondan öncesi Ela nın yemeğe gelişi... Kafamı toparlamak adına sağa sola salladım.
"Daha çok beni seviyor." Bir yere dalmış dalga geçer gibi söylemişti. "Anlamadım " kafasını daldığı noktadan ayırıp "diyorum ki beni hatırlatan bir şey mi alsam acaba " düşünceliydi bende omuz silkip"bilmem olabilir" gözlerini bana çevirip "ne demek bilmem senin en yakın arkadaşın değil mi Ela?" Gözlerimi gözlerinden çekmeden bir anda "değil "dedim o da şaşırmıştı "nasıl değil siz 2 yıldır çok iyi anlaşıyordunuz " evet çok iyi anlaşıyorduk ama o beni arkamdan vurdu hemde seninle birlikte! Tabi ki diyemediğim için birde kırdığım potu düzeltmek için hemen "yani arkadaşım bir anda ağzımdan kaçtı " sorgulamaya devam edicekken Ayşe elinde kutuyla yanıma geldi. "Güneş hanım paketiniz geldi" içimden bir ohh çektim çünkü Görkem susmayacaktı. Ayşenin elinden kutuyu alıp "teşekkür ederim "dedim ve oturdum. Pakette ne olduğunu bildiğim için boş sandalyeye koydum. Görkem de pakete bakıyordu. "O ne niye açmıyorsun ?" Omuz silkip "birşey sipariş etmiştim önemli bir şey değil " tabağımdaki son salatalığı da ağzıma atıp "sana iyi yemekler Görkem abicim" kutuyu aldığım gibi odama çıktım.

Odama girer girmez kendimi banyoya attım. 1 saat kadar banyoda rahatlattım kendimi. Bornozumu giyip saçıma havlu sardım e haliyle kahküllerim den biraz zor olmuştu orası ayrı mesele. Yatağıma oturup Bernayı aradım. "Alo Berna nerdesin?" "Evdeyim Güneş noldu? Bisey mi oldu? Yoksa mekanda mı sorun çıktı? Ne yapıcaz biz şimdi!offf!" Beb donup kalmış onu dinlerken en sonunda "bişey olmadı sakin olur musun bu ne heyecan. Bir soluklan. Bir nefes al." Derin bir oh çektikten sonra " sen ne diyecektin " " ben hazırlanamaya başlıyorum bize gelde birlikte hazırlanalım" "tamam hemen geliyorum." "Tamam canım görüşürüz "Görüşürüz " kapattıktan sonra kurulanıp iç çamaşırlarımı giydim . Ben üzerime rahat birşeyler giyip balkonda Bernayı beklemeye başladım..

Bi 15 dakika sonra odama biri girmişti. Ben de kalkıp odama girdim Berna ya kollarımı sarıp "hoşgeldin canım"o da elindeki kıyafet poşetini bırakıp "hoşbuldum canım " ben ona bakarken o da kaş göz birşeyler yapıyordu. Beb anlamadım der gibi kafamı sallayınca. Göz devirip "hadi hazırlanalım diyorum " " haa tamam hadi hazırlanalım".

HERKES GİDER Mİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin