Hemen Exo'nun kaldığı yurda gittik. Kapının önüne gelince Chen'in titrediğini fark ettim. Elini sımsıkı tuttum ve zili çaldım. Chanyeol kapıyı açtı. Üzgün görünüyordu. Yada mutlu bilmiyordum. Chen elimi sımsıkı tuttu ve içeri girdi. Ben de onu takip ederek salona girdim. Tabii Lulu'yu görmemle ağlamaya başladım. Cidden burdan çok çok tatlıydı!"Hey!Jong Dae!"dedi Lulu ve Chen'e sarıldı. Chen ağlamaya başladı. Herkes efkarlıydı. Sehun...O ise yaşayan ölüydü.
"Çok özledim seni."dedi boğuk sesiyle Lulu.
"B-bende..."dedi Chen. Zar zor ayrıldılar ve herkes yerine geçti. Chen'e destek olmak için yanına oturdum ve elini hiç bıraknadım.
"Şimdi ne olacak? Buratat bizi mahvetmek için mi geldin!? Sen zaten bizi...Beni mahvettin! Ne istiyorsun!"diye bağırdı Sehun. Lulu'nun gözleri dolmuştu.
"Sehun-"demiştim ki bana bağırdı.
"Sen konuşma! Sen ne biliyorsun ki!"
"Dikkat et sözlerine!" diyerek bağırdı Chen. Sehun ve Chen ayaklanınca herkes ayaklandı.
"Ne yani? Yeni çıkış yapmış bir kıza mı aşık oldun!" Cidden kalbim kırılmıştı...Ama sinirlenmiştim.
"Asıl sen birşey bilmiyorsun Ohh Sehun! Sen..."dedim ve gözlerim doldu. O ne biliyordu ki... On iki kişi birden almıştı kalbimi... Kimisi ergenlik demişti, kimisi delilik...
"Devam etsene! Hadi et! Edemezsin çünkü söyleyeceğin birşey yok!"diye bağırdı Sehun ve ağlayarak bağırmaya başladım.
"Yeter! Sen! Sen beni tanımıyorsun! Ben senin gözünde yeni çıkış yapan bir idolün değil mi! Ahhahahahaha! Keşke! Keşke beni o dönemlerde anlayabilseydin! Asıl suçlu sizsiniz! On iki kişi...Benim kalbimi esir almakla suçlusunuz!"diyerek bağırdım. Hızla evden çıktım. Neler demiştim öyle! Yurttan çıkınca daha şiddetli ağlamaya başladım. Tam yere oturacakken biri kolumdan tutup bana sarıldı.
"Demek benim yeni idolüm, aslında bir Exo-l'miş...Vay be..."dedi ve saçlarımla oynamaya başladı. Tereddüt ede ede beline sarıldım. Ben sarılınca o daha sıkı sarıldı bana.
"Seni üzdüğümüz için üzgünüm. Sehun'la da aramız bozuldu zaten. Konsere kadar böyleyiz kesin."
"Hayır ya! Dayanamam!"dedim ve hızla ayrıldım Chen'den.
"Ah! Korkma! Konsere kadar herkes işine odaklı olacak. Ondan sonra barışırız."
"Umarım."
"Hmmm...Hadi gel yurda bırakalım seni."dedi ve elimi tuttu. Neydik biz şimdi? Arkadaş mı? Evet arkadaş.
Yurda gelince hızla kızları çektik yanıma.
"Herşey güzeldi. Hatta mükemmeldi. Yorulunca bir banka oturduk. Benim ağzım kirlenince temizlemek istedi ve 'Elim yerine dudağımı kullansam daha iyi olur.' dedi. Tabii ben şok oldum. Sonra dedim öpecek...Telefon çaldı-"
"Yaaaaaaa! Çok romantikte kim bu deli!"dedi Miso ve kafasına geçirdim yastığı.
"Sus kız! Dinle bir! Sonra öğrendik ki Lulu gelmiş-"
"Ne!? Sen ciddi misin? Nerde ki şu an! Nasıl olur ki?"dedi Wori ve onun da poposuna atıverdim çimdiği.
"Yeter! Susun! Neyse...Hemen gittik. Herkes perişan. Neyse...Oturuyoruz. Sehun birden bağırmaya başladı Lulu'ya. Bende sakin olmasını söyleyecekken bana bağırdı bu sefer. Bende ina bağırdım ve en sonunda Exo-l olduğumu ağzımdan şey ettim..."değince bu sefer yastıklar bana geldi.