26.Bölüm Wori&Mark

10 5 5
                                    


   Wori

Sonunda Miso lanet hastalıktan kurtulmuştu. Bir yanım ona sevinirken bir yanım yanıp tutuşuyordu. Mark'la aylardır konuşmuyorduk.

"Baştan! Kendini biraz daha ver Wori!"diye bağırdı Kim Eun Ji. Şu an yeni klip için şarkıların kayıtlarını alıyorduk. Mark aklımda ne yapayım Eun Ji? Kafamı onaylar anlamda salladım ve şarkı yeniden başladı. Eybi'nin sesini duymamla yere yığıldım. Herkes başıma toplandı. Ne oldu bilmiyordum. Birden olmuştu.

"Worii!!! Beni görebiliyormusun?" Hayır...Sadece ses vardı.

"Hemen özel odaya alın! Doktorlar buraya gelsin!"kimdi bu? Neyse...Erkek sesiydi...

Gözlerimi yavaşça araladım ve kırpıştırdım.  Mark...

"İyi misin?"

"Evet. Kalkabilirmiyim?"

"Hayır." Off badboy bu da!

"Git o zaman."

"Öyle mi?"

"Beni dinlemeyen biriyle..."durdum çünkü devamını getirseydim kötü şeyler olurdu.

"Evet?"dedi ve dibime girdi.

"Bu kadar çık şimdi!" Bana biraz baktı ve çıktı. Neden ki? Neden beni dinlememişti bu öküz?!

Hastanemsi idadan çıktıktan sonra yurda döndük. Kendimi iyi hissediyordum. Enerjik hissediyordum.

"Birşey yapalım!"

"Deli misin Wori? Otur oturduğun yerde!"diye kızdı DanBi.

"Ben ciddiyim. Ne olur ya!"dedim çocuklar gibi. Biraz düşündüler ve odalarına dağıldılar. Bu evet anlamındaydı! Ben hazır olduğum için ayakkabılarımı giydim. Dikildiğimde bizimkiler de çıkmıştı.

"Nereye gidelim?"dedi Eybi. Bunu derken kapıdan çıkıyorduk.

"Yürüyerek AVM'ye gidelim. Hem hava falan, iyi olur."dedi Miso. Artık tamamen düzelmişti. Hepimiz onaylayınca yürümeye başladık. Herkes sessizdi. Tam konuşacakken telefonuma mesaj geldi.

Sevgulum♥♥ 

Nerdesin?

Sevgulum♥♥'e

AVM'YE gidiyorum.

Sevgulum♥♥

Tamam konum at ve beni bekle.

Konumu attım ve kızları durdurdum.

"Ee şey, şimdi ne oldu? Şey oldu."

"Tamam Wori. Git Wori."dedi Gri Na ve vedalaştık. Duvara yaslandım ve beklemeye başladım. Acaba ne diyecekti? Nereye gidecektik? Belki de beni hala çok sevdiğini, çok uzattığını söyleyecektir...

Yaklaşık iki sattir bekliyorum. Hala gelmedi! Öküz! Cidden iki saat olmuştu! Tam gidecekken araba korna çaldı. Şükür be yavrum! Hemen ön koltuğa oturdum. Biraz hızlı gidiyorduk. Biraz.

"Sanada merhaba ya..."

"Sus Wori."

"Hayır! Susmam! İki saat beklettin beni! Bu ne ya?! Ümitmi veriyorsun sen bana?"

"Hayır. Şimdi kapa çeneni." Sustum.

Araba durunca bir eve geldiğimizi gördüm. Anlaşılan Mark'ın eviydi. İndik ve eve girdik. Salona girince bende yanına gittim. Ayakta deli gibi dolaşıyordu.

"Dur ya başım döndü."

"Sen beni döndürüyorsun. Onu ne yapacağız?"

"Off Mark!"

"Neden öyle dedin ha? Bitirdin, öldürdün beni!"

"Mark biliyorum ama..."

"Erken! Banane ya erkenden! Seninle evlenmek istiyorum! Aşık oldu bu kalp ne yapayım? Benim suçum mu?"

"Hayır. Ama bak! Bizim daha zamana ihtiyacımız var. Birbirimizi tanımamız la-" sözümü kesen dudakları olmuştu. Kollarımı boynuna doladım ve karşılık verdim. Bacaklarımdan tuttu ve beni kaldırdı. Elleri sırtımda daire çiziyordu.

"Mark..."dedim nefes nefese. Tekrardan öpmeye başladı ve merdivene yöneldi. Yukarı çıkınca bir odaya girdik. Beni yatağa fırlattı ve kapıyı kilitledi. Neden kilitledi bilmiyordum. Evde biri yoktu. Burası yatak odasıydı. Güzelmiş. Bir saniye! Yatak odası! Üstünü çıkarttı ve öpmeye devam etti. "Dur" diyemedim. Gömleğimi yırttı ve yere attı utançtan ne yapacağımı şaşırmıştım.

"Benim ol..."nefes nefese. Gözlerimi kapattım ve pantolonuna götürdüm ellerimi. Titreyen ellerim fermuarı zor da olsa açmıştı. Mark hızla pantolonunu da çıkarttı. Sadece baksırı vardı.

"Utanma benden."

"Hı hı."dedim ve şortuma gitti elleri. Bacaklarımı okşadıktan sonra tek hamlede şortumu da çıkarttı. Ne yapıyorsun sen Wori? Ona aşıksın. Bu şeyi yapmak istiyor musun?

"İstiyor musun?"diye sordu. İstiyor muyum? Evet. En büyük günahım onla olsun.

"Durma."dedim ve yatağa tamamen yattım. Yavaşça südyenimi çıkarttı...

Sabah...

Gözlerimi açtığımda Mark ile burunlarımız değiyordu. Burnuna masum bir öpücük kondurdum. Belimde ki elini daha sıktı ve kendine çekti. Artık birleşmiştik. Gözümün önüne dün gece gelince yüzümün ve vücudumun yandığını hissettim.

"Utanma."

"Mark sus. Sen olsan benim yerimde götürdüm seni ben!"

"Ben birdaha diye yalvarırdım."

"Egoist."dedim ve daha sıkı sarıldım. Harbi harbi dün gece birlikte olmuştuk. Üstümüze yorgan altından bakınca çıplak olduğumuzu gördüm. Hareket edince bacak aram acımıştı.

"Ah!"dedim refleks olarak.

"Neyin var?"dedi telaşla.

"Hiç..."dedik ve yorgana sarılıp yataktan kalktım.

"Duştayım ben."dedim ve odada ki lavaboya yöneldim. Yorganı yere bırakmamla Mark'ın ellerini belimde hissettim.

"Mark!"

"Birlikte duş alalım. Nasılsa vücudunu ezbere biliyorum."dedi ve kabine soktu beni. O da girmişti. Suyu ayarladı ve saçımı köpürttü. Aynısını bende ona yapıyordum. Daha sonra suyla kafamızı yıkadık. Tabii o beni, ben onu...Köpükler gitmişti ama su hala akıyordu. Beni kendine çekti ve alnımı alnına dayadı

"Benimsin."

"Seninim."

L.M.LHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin