25.Bölüm DanBi&Chen

8 5 8
                                    


  DanBi

Çıkış yapalı baya olmuştu ve artık resmî bir gruptuk. Çok fanlarımız vardı ve ben onları çok seviyordum. Ama gruba bakınca yarısı felaket, yarısı mutluydu. Miso'nun kanser olması bizi yıkmıştı. Saçını omuzlarına kadar kestirmiştik. Eğer saçları dökülmeye devam ederse peruk takacaktık. Wori ve Mark uzun zamandır konuşmuyorlardı. Gri Na ve Taehyung mutluydu. Yakında. Çok yakında sevgili olacaklardı. Eybi ve Jungkook onlarda iyiydi. Namı değer sayko çift KookEy...

"Hazırsın DanBi."dedi makyajımı yapan, bir nevi arkadaşım olmuştu.

"Çok teşekkürler."dedim ve gülümseyerek ayağa kalktım. Kızlar koltuğa yayılmıştı. Beş dakika sonra konser vardı ya!

"Ooo!!! Konser falan yok rahat olun!"dedim imalı şekilde.

"Hı hı."dediler. Hepsi telefon ile uğraşıyordu. Miso'ya baktığımda saçları güzeldi. Morali iyiydi. Düzeleceğine inanıyordum. İnanıyorduk.

"Son saniyeler!"dedi Kim Eun Ji ve hepimiz alt kata indik. Şeker şeklinde ki yerin altından yukarı çıkacaktık. Yerimizi aldığımızda Wori'ye baktım. İçi acıyor ama fanları için gülümsüyordu. Çığlık sesleri netleşince geldiğimizi anladım. Girişi ben yapacaktım. Boğazımı hazırladım ve mikrofonumu düzelttim. Siyah kovboy tarzı botlarımı yere vurarak öne geldim. Fanlara eğildim ve göz kırptım. Melodi başlayınca sahnenin ortasına geldim ve en yüksek notaya çıktım. Öylece bağırıyordum. Kızların girmesiyle yavaşça notada düştüm...

Yaklaşık bir saattir sahnedeydik. Bir saat sonra konser bitecekti. Gri Na seksi, evet cidden seksi bir şekilde şarkıya ve dansa başladı. Kareografiler bana aitti. Olabildiğince seksi şeyler kullanmaya özen göstermiştim. Hepimiz bir köşeye geçerken aklıma birşey geldi. Hem söylüyor hem düşünüyordum. Hepimizin hayali sevdiğimiz grupların konsere gelmeleriydi. Ortaya geçtim ve fanların önüne eğildim. Wori rap kısmını söylerken sahneye oturdum ve hayranlarla ilgilenmeye başladım. Çok tatlılardı. Tam ellerimi onlardan ayırmış gidecekken biri elime dokundu.

Chen.

Sevinçle gülümsedim. Birşey fark ettirmemek için yavaşça çektim. Daha sonra yukarı baktım. Nerdeyse tüm K-Pop burdaydı. Başta Exo,BTS,Got7,BigBang,Blackpink ve hayranı olduğum kız grup AOA! Hayalimdi onlarla tanışmak...BTS ile aynı şirkettelerdi. Chen'e baktığımda göz kırptığını gördüm. Gri Na'nın kısmı gelince cool bir şekilde koştum ve sıraya girdim. Dansa devam ettik...

Bir saat sonra...

Veda ettik ve geldiğimiz gibi gittik. Alt kata gelince şeker kalıbından indik ve odaya geçtik. Oda doluydu. Doluydu. Oda doluydu. Ama benim gözüm AOA'deydi. Gözlerim Choa'yı bulunca ağlamaya başladım. Onlar benim...İlk kız grubumdu. Herkes bize döndü. Herkes bana gelmeye kalkınca Chen onları durdurdu. Choa'yı ve AOA fanı olduğumu biliyordu. Yavaşça yanıma geldi ve elimi tuttu.

"Jongi."

"Senin için."dedi ve alnımı öptü. Kocaman sarıldım.

"Gel."dedi ve güvenle tuttuğu elimi daha da sıktı. Yavaşça AOA'in önüne geldik. Hepsi selam veriyordu. Bende ağlayarak selam veriyordum. Daha sonra Jimin -AOA'de ki kız Jimin bu sjsj- öne çıktı.

"AOE olduğunu bize Chen söyledi. Bu muhteşem. Tanıştığıma çok memnun oldum."dedi ve bana sarıldı. Bende ona sarıldım. Herkesle sarıldıktan sonra sıra Choa'daydı. Kısa sarı ve beyaza yakın saçları...Dayanamadım ve sımsıkı sarıldım. O da bana sımsıkı sarıldı. Ağladım ve ağladım.

"Beni bu kadar sevdiğini bilmiyordum."dedi ayrılırken.

"Telefonumda binden fazla fotoğrafın var. Belki psikopat olabilirim ama seni görmek hayalimdi. Aslında şu an olduğum durum, yaşananlar...Herşey hayalimdi."dedim ve Korecan olduğum ilk günden bugüne kadar herşey gözümün önünden geçti. Duygulandım.

L.M.LHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin