O fotoğrafı görmemden bir hafta geçmişti ve Chen beni hiç aramamıştı."Off kafayı yiyeceğim! Daha ne kadar fotoğraf paylaşacaklar!"diye bağırdım odada. Sadece Miso takmıştı beni. Diğer üçü flört ettikleri oppalarıyla konuşuyorlardı.
"Ben gidiyorum ya!"dedim ve odaya gittim. Üstümü hızla değiştirdim. Biraz hava almak iyiydi. Zaten yarın yine klip çekimi vardı.
"Ben gittim!"diye bağırdım. Kimse takmadı. Göz devirip çıktım yurttan. Bisiklete binmek fikri geçti aklımdan ama sonra vazgeçtim. En iyisi plaj! Hemen plaja doğru yürümeye başladım. Aslında plaj sayılmazdı.Sahil... Aman ondan işte! Baya bir yürüdüm. Baya baya...Sonra gözüme birileri çarptı. Çarpmasaydı keşke! Gözlerim yine doldu. Doldu...Ve ağladım. Ama dayanamadım! Chen ve Pera birbirini ıslatıyordu. Ağlayarak yanlarına gittim.
"Ne yapıyorsun kızım sen!?"dedim ve Pera'yı suya ittim.
"Ne yaptın?"diye bağırdı Chen ve hemen yardım etti.
"Chen konuşalım mı? "
"Böyle yaparsan hiç konuşamayız DanBi!"
"Siz...Sevgili misiniz?"diye sordum. Çok korkuyordum...'Evet' demesine...
"Evet."gerisi boşluk.
***
Çığlıklarla gözlerimi açmıştım. Sorun şu ki, çığlığı etrafımdakiler atıyordu.
"Sen! Sen nasıl yaparsın bunu ya! Nasıl sevgili olursun onla!"diye bağırıyordu Wori Chen'e.
"Pera'dan hoşlandım. Yani sevgilim. Buna karışmazsın."
"Lütfen susun...L.M.L...Artık Chen'i umursamıyorum." Evet bu zordu ama öyleydi. Öyle olacaktı. Olmak zorundaydı.
"Sonunda pes ettin..."dedi Pera.
"Sus!"diye bağırdım. Ama aklımda birşeyler vardı. Pera'nın birkaç ay önce ki silinmiş fotoğraflarında sevgilisi Cahit vardı. Ortaokuldan sevgili olmuş ve hala devam ettiriyorlar diye biliyordum.
"Tamam. İyiyim ben! Kalkayım."dedim ve yatağımdan kalktım. Chen ve Pera'nın karşısına geçtim.
"Mutluluklar. Lütfen evimden çıkar mısınız?"
"DanBi-"
"Lütfen Kim Jong Dae!"dedim ve yurdumuzun kapısını açtım. Tamam belki ileri gitmiştim ama olsun.
"Öyle mi? Düğünüme beklerim."dedi Chen ve Pera ile gittiler. Bende hızla kapıyı kapattım ve tekme attım. Ağlıyordum. Biri bana arkadan sarılınca erkek kokusu aldım.
"Şşt! Sakin ol!"dedi. Bu Jackson'dı. Got7 ve BTS'in burda olduğunu yeni fark etmiştim.
"Jack yeter...Yeter dayanamıyorum..."dedim ve dönerek boynuna doladım kollarımı. Sarılmış ve ağlıyordum. Hafifçe kucağına aldı ve odaya götürdü.
"Hadi gel uyuyalım."dedi ve yatağa yatırdı beni.
"Sorun olmazsa..."dedi ve yanıma yattı.
"Hayır."dedim ve kafamı boynuna koydum.
"Koru beni."
"Seni her zaman koruyacağım."
Chen
Yurda geldiğimizden beri kendimi kötü hissediyordum.
"Jong Dae. Kendini toparla da şarkıya çalışalım."dedi Suho.