Nerdeyse bir hafta hiç dışarı çıkmamıştım. Comeback yapmamız lazımdı. Sonra...Daha neler neler."Canım. Exo geldi."dedi Wori. İlk başta çıkmak istemedim ama çıktım. Kendime çeki düzen verdim ve salona gittim.
"Hoşgeldiniz."dedim ve Eybi'nin yanına oturdum.
"Hoşbulduk."dedi herkes sırayla. Chen'e baktığımda bana üzgün ve sinirle bakıyordu.
"Ya üzülme ya...Jackson'la çıkmak o kadar kötü olamaz."dedi Baekhyun.
"Sorun orda değil. Sorun bunu yapanda."dedim ve Chen'e baktım.
"Bana bakma. Pera yapmadı."güldüm ve Sehun'a döndüm.
"Luhan?"
"Düşünmek için izin istedi."
"Bu da birşey."dedim ve güldüm. Luhan'ın dönmesini cidden isterdim.
"Birşey içer misiniz?"diye sordu Gri Na.
"Yok. Teşekkürler."dedi Xumin.
"Ben bir su içeceğim."dedim ve mutfağa gittim. Suyu içerken gözlerim dolmuştu. Pera'yı koruyordu. Tam bardağı bıraktığım anda biri belime sarıldı.
"Chen..."
"Lütfen izin ver sana sarılayım."dedi ve kokumu çekti. Hayır!
"Bırak!"dedim ve kollarından çıktım. Tam salona geri dönecekken kolumu tuttu ve kendine çekti.
"Jackson'ı seviyor musun?"
"Seni ilgilendirmez."
"Soruma cevap ver!"dedi. Dişlerini sıkıyordu.
"Hayır. Ona aşık değilim. Sadece biri benim kötülüğümü istiyor."dedim imalı bir şekilde.
"Pera değil."
"Of tamam be! Bırak!"
"Sevgilimi hemen bırak!"bu ses Jackson'a aitti.
"Bırakmazsam?"
"Chen bırak."dedim ve kolunu sıktım.
"Ne kadar sıkarsan sık, acımıyor."dedi ve beni bırakıp yurttan çıktı.
"İyi misin?"
"Değilim."dedim ve Jackson'a dostum gibi sarıldım. Ağladım...
Pera
Onların fotoğraflarını çeken ben değildim ama bunu kimin yaptığını biliyordum. Daha doğrusu kimlerin yaptığını...DanBi'nin ortaokul arkadaşları. Bunlar DanBi'yi çok severdi ama sonra sattılar. Olay özetle bu. Ve bu gruptan oluşanlar,Rüzgar (erkek) Bengü, Eylül, Burak,Jana(kız) ve Berk. Tam takım! Hepsi bu planı yapmıştı ve Rüzgar'da onları çekmişti. Bu arada Bengü ve Eylül tabiki de ben Exo-l'yiz.
"Fark ettiyseniz DanBi yurttan hiç çıkmadı."dedim.
"Evet. Ve biz tüm hayatımızı bırakıp buraya geldik."dedi Berk. Ah!Berk! Ortaokul aşkım!
"Evet. Ama değecek."dedim. Bengü ve Eylül'e baktığımda mutsuz görünüyorlardı. Sanırım hala DanBi'yi seviyorlardı. Ama haklılardı. Yedikleri ayrı gitnezdi. Sonra ne olduysa oldu...Daha doğrusu DanBi'nin elinden çaldım onları.
"Neyse. Ah Chen arıyor."dedim ve mutlulukla açtım telefonu.
"Aşkım! Niye bağırıyorsun! Saçmalama! Kaç kere dedim ben yapmadım diye! Aaa kapattı."
"Hımm şansa bak."dedi Bengü.
"Neyse. Siz konuşun ben bir Chen'le buluşayım."dedim ve hızla çıktım kafeden.
Chen ile buluşacağımız yere geldiğimde çoktan gelmişti bile.
"Chen..."
"Bana yapmadığını söyle!"dedi ve kolumu sıktı.
"Ah! Bırak! Sevgilim-"
"Seninle sadece DanBi'yi korumak için çıkıyorum."
"Biliyorum ve ben bu süreçte seni kendime aşık edeceğim."
"Asla! Neyse! Seni uyarıyorum! Eğer o fotoğrafları sen çektiysen..."dedi ve gitti. Off! Kesin birşeyler biliyordu.
DanBi
Sabahı nasıl ettim bilmiyorum. Sabah olunca hemen kalktık ve giyindik. Park Jinhyoung ile aramız limoniydi ama olsun.
Şirkete geldiğimiz de direk başkanın odasına girdik. İçeride Weekly İdol(yanlış oldu da neyse. Bu arada idolleri şey eden program.)vardı. Ben hayrandım bunlara! İzler dururdum!
"Doni!Coni!"dedim ve sarıldım hemen. Sonra utanarak geri ayrıldım.
"Ah sakin ol DanBi. Bu Weekly İdol! İlk programınız için uygun gördük."dedi başkan. Hepimiz kabul edince gittiler ve bizde dağıldık.
"Alışveriş!"dedi Wori. Her ne kadar istemesemde onlar benim canımdı. Kabul ettim ve peşlerine takıldım. Mağazadan mağaza giriyorlardı ve benim tek hedefim siyah ve siyah...Tam siyah muhteşem bir mini şort gördüm ve koşarak tuttum. Ancak alamıyordum.
"Bırakır-"derken o yüzü gördüm.
"Eylül!""DanBi!"
"Sen? Ne işin var burda!"diye bağırdım. Wori ve diğerleri yanıma geldi.
"Eylül mü bu?"diye sordu Gri Na. Maço kankam benim!
"Hı hı."
"DanBi!"
"Bengü. Ah! Neyse! Hadi gidelim!"dedim ve kasaya yöneldim. Şortu da almıştım zaten. Denemeye gerek yoktu.
Gri Na
Kızlardan gizli gizli Taehyung ile buluşmaya gidecektim. O kadar çok özlemişimtim ki onu... Hemen her zaman buluştuğumuz parka geldim ve Taehyung'un oturduğu banka yöneldim. Arkadan gözlerini kapattım.
"Ben kimimmm?"
"Hımm...Sanırım benim gül yüzlü sevgilim."
"Aşkım!"dedim ve boynuna öpücük kondurdum. Banktan kalktı ve bana sarıldı. O kadar özlemişimtim ki...Kızlardan ve diğer üyelerden neden sakladığımızı bilmiyordum.
"Taehyung...Seni çok seviyorum."
"Bende güzelim. Hemde çok!"dedi ve elimi tutup banka oturttu. El ele tutuşup hasret gidermeye başladık. Aslında biz,ben idol olmadan önce tanışıyorduk. Ben bir ümit ile İnstagram'dan aşkımı anlatan mesajlar atmıştım. Sonra bana geri döndü ve konuşmaya başladık. Sonrada sevgili olduk.
"Aşkım..."
"Söyle güzelim."
"Sen her fanına böyle geri döner misin?"
"Hayır. Ama hepsini genelde okurum. Hepsi etkileyici olurdu ama senin ki..."dedi ve saçlarımı öptü.
"Seni seviyorum aşkım."
"Seni seviyorum güzelim."