Öncelikle herkese Merhaba! L.M.L grubundan olan Miso bana bir fikir verdi ve bende onu kullanacağım. Birkerelik olacak tabi ki. Şimdi şu an tatilde oldukları için her çifte bir bölüm olarak yazacağım. Bu bölümde de -başlıktan da anladınız- Eybi ve Jungkook olacak. O zaman başlayalım.
Eybi
Öğlen 12-1 gibi kalktık ve kahvaltıya gittik. Miso heyecanla dün geceyi anlatıyordu. Onun yerine gerçekten seninmiştim. Hayat ne garip değil mi? Biz Jungkook'la mutluyken onlar kötüydü. Şimdi tam tersi...Gözlerim dolunca kafamı tabağa gömdüm. O kadar çok yiyordum ki...Şu anlık tek odağım yemek ve yemekti.
"Ya sizde mayonez var mı? Biz de yokta."gelen bir erkek sesiydi. Ama takmadım.
"Eybiciğim, uzatır mısın?"diye sordu bana Wori. Mayonezi aldım ve Wori'ye verdim. İsteyen kişiye baktığımda şok olmuştum.
"Teşekkürler. Getiririm."dedi ve gitti. Ah Jungkook!
Patates kızartmasını yemek istiyordum ama ben ketçap ve mayonezsiz yiyemem ki...Zaten hâlâ getirmedi öküz! Hızla kalktım ve onların olduğu geniş masaya gittim.
"Jungkook."ismini sesli söylemek garip gelmişti.
"Ne var?"dedi bana bakmadan.
"Mayonez!"
"Bana emir mi veriyorsun?"
"Evet. Veremem mi?"
"Veremezsin hanfendi!"dedi ve ayağa kalktı.
"Verdim gitti!"dediğimde burnumun dibine kadar gelmişti.
"Ne yapıyorsun ya! Çekilir misin?"dedim ve göğsünden itmeye başladım. Mayonezi aldı ve bir odanın kapısının önüne getirdi. Bizim oda değildi."Niye getirdin buraya?"dedim sinirle.
"Birazdan işine yarayacak çünkü."dedi. Tam itiraz edecekken bütün mayonezi üstüme sıkmaya başladı.
"Aaaaaaaa! Ya pislik bırak yapma! Ya dur!"dedim ve yanlışlıkla tokat attım. Birden durdu ve daha da yaklaştı.
"Sen bana tokat mı attın?"
"Evet. Ama yanlışlıkla oldu cidden! Özür dilerim. Hem cidden acıdı mı?"dedim ve yanağına dokundum. 'İşte tam sırası' dedim içimden ve mayonezi elinden aldım. İçinde az kalmıştı ama bu işimi görürdü. Hızla onu da mayoneze buladım ve bitince yere attım.
"Ne yaptın kızım ya?"
"Ödeştik."dedim ve kahkaha attım.
"Öyle mi?"dedi ve beni kucağına aldı. Çığlıklarla odaya girdik. Dört yatak vardı.
"Ya Jungkook bırak!"
"Hayır! Mahvettin her yerimi!"
"İlk sen başlattın!"
"Of tamam bıraktım!"dedi. Benden bıkmıştı. Benden.
"Gidiyorum ben."dedim ve kapıya yöneldim. Ama benden önce kapıyı kilitlemişti.
"Hayır."
"İyi be! Bana en küçük kıyafetlerini ayarla. Duşa giriyorum."dedim ve banyoya yöneldim. Hemen kolumu tuttu.
"İlk ben gireceğim!"dedi. Yok ya!
"Ha! Ha! Ve ha! Komik misin ilk ben gireceğim."
"Hayır ben!"diye bağırdı.
"Hayır ben!"diye bağırdım karşılık olarak. Sonra güldü ve bana yaklaşmaya başladı. O geldikçe ben geriye gidiyordum. En sonunda cama yapışmıştım. Hızla perdeyi kapattı ve daha çok yaklaştı. Elini belime koydu ve kokumu çekti. Öpmeyecekti. Öpnezdi. Değil mi?