7.Bölüm

15 4 5
                                    


     Sabah hemen kalktık ve şirkete gittik. Bugün 'Light'ın çekimleri vardı.

"Kim Eun Ji! Biz arabadayız!"diye bağırdım. Vokal olmak! Kim Eun Ji onaylayınca bizde gizlice bindik arabaya. Sırayla herkes istediği şarkıyı açtı. Yok canım tabikide hiç kimse oppasının şarkısını falan açmadı!

"Yolculuk başladı!"diye bağırdı tatlı tontik şoför ve bizde bağırarak şarkılara devam ettik.

Çekim alanına geldiğimizde direk makyaja geçtik. Hepimiz siyahlara bürünmüştük. Bu şarkıda fandom ismimizi açıklayacaktık.

"Hadi kızlar çekime!"dedi Kim Eun Ji ve hepimiz koşarak alana gittik. Herkes sırayla kendi bölümünü çekiyordu. Daha sonra toplaşıp dansımızı yapıyorduk.

"Ah unni! Çok yoruldum!"dedim ve olduğum yere çöktüm.

"Hey!"dedi ve kaldırdı biri beni.

"Jackson sensin biliyorum!"dedim ve arkamı döndüm.

"Çok yoruldun demek. Hadi hazırlanda gel. Ha! Bu arada... Wori'yi de al yanına."

"Aa niye ki?"

"Al sen!"

                         ***

      Jackson,ben ve Wori sahile gelmiştik. Geldiğimiz de Mark'da oradaydı.

"Hoşgeldiniz."dedi Mark ve hepimizi selamladı.

"Ee nasılsın Wori?"

"İyiyim Mark. Sen."dedi Wori. Kendini kaptırmamak için elinden geleni yapıyordu.

"İyi işte. Gezelim mi biraz?"

"Olur."dedi Wori ve ikisi gitti. Ben onlara bakarken Jackson 'İf You Do'yu açmıştı. Hadi ama...En sevdiğim şarkı...

"Lütfen...Birlikte söyleyelim..."

"Ah tamam..."

En sevdiğim kısıma gelmiştik.

"Everyday...Everynight..."

"Sesin cidden çok güzel. Ve şarkıyı ezbere bildigini bilmiyordum."dedi şarkıyı kapatırken.

"Eskiden dinlerdim işte..."dedim ve konuyu degistirmek istedim. Başımı yere eğdiyimde saçlarım da benle birlikte yüzümü kapatmıştı.

"Lütfen. O güzel yüzünü hep görmek istiyorum."dedi ve saçlarımı kulağımın arkasına aldı.

"Ah..."ne diyeceğimi bilemedim. Jackson gözlerini kapattı ve bana iyice yaklaştı. Beni öpecek zannederken kulağıma eğildi.

"Seni önceden beri tanıyorum. Genelde benj takip eden fanlarımın fotoğraflarına bakardım. Sende onlardan birisin ve...O zaman senden etkilenmiştim. Şimdi olduğu gibi..."dedi ve yanağım ile kulağımın arasında kalan yeri öptü.

Wori

Mark'la güle oynaya sahilde yürüyorduk. Birden aklıma delice bir fikir geldi ve gülümsedim.

"Noldu? Neye gülümsedin?"

"Hiç..."dedim ve Mark'a su atmaya başladım. Boş anına denk gelince suya fırlattım birde.

"Hahahahahahhaa!!!"diye gülerken ayaklarım yerden kesildi. Gözlerimi açtığımda suyun içinde, Mark'ın üstündeydim. Baya bir bakıştıktan sonra Mark elini yanağına götürdü ve okşamaya başladı.

"Ne kadar güzel bir şeysin sen ya..."

"Teşekkürler."dedim utanarak.
"İyiki geldiniz. Ah Wori Ah!"

L.M.LHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin