Eybi"Seni seviyorum."bana öylece bakıyordu.
"Anlamadım?"
"Seni seviyorum."dedim tekrar.
"Hı?"dedi ve hızla yanımdan uzaklaştı. Kalbim o kadar kırılmıştı ki...Gözlerim anında doldu ve yaşlar kaydıraktan kayan bir çocuk gibi kaydı yanağımdan. Daha sonra hızla telefonumu aldım ve Wori'yi aradım. Açmıyordu. Tabii. O mutluydu... Hızla kalktım ve yurda yürümeye başladım. Canım o kadar acıyordu ki. Ama ben bir idolüm! Unutma Eybi senin tek hayalin Jungkook değil! Senin sorumlulukların da var!
DanBi
Eve geldiğimde sadece Eybi vardı. Balkonda öylece oturuyordu.
"Hayrola gece saat kaç oldu kimse yok."
"Bilmem."dedi ve burnunu çekti. Biraz daha yaklaşınca ağladığını fark ettim. Hızla gittim ve yanına oturdum.
"Anlatmak ister misin?"hemen sarıldı bana ve uzun uzin omzumda ağladı. Belliydi. Birşeyi vardı.
"Ben...Ben...Ben mutlu olur sanmıştım..."dedi ve omzuma vurmaya başladı. İçim çok kötü olmuştu...
"Beni seviyor zannettim! Ama ben salağım! Ben malım! Ben aptalım!"dedi ve masaya tekme attı. Onu tuttum ve sakinleştirdim.
"Ona açıldım ben...Seni seviyorum dedim. O ise 'Hı' dedi ve gitti. Hemde hızlıca. Yüzünde ne bir gülümseme, ne bir tebessüm...Ben de eğlenceli zamanlar geçirdik diye aramızda birşey var zannettim."dedi ve ağlamayı kesti. Terleyen ve gözyaşları yüzünden ıslanmış yüzünü okşadım.
"Sakin ol birtanem."dedim ve yanağını öptüm.
"Ne oluyor?"dedi Wori ve arkasından diğerleri geldi.
"Ona açıldım."dedi Eybi keyifsizce.
"Ee ne güzel! Ne bu halin?"diye sordu Miso.
"Sadece 'Hı' dedi ve hızla uzaklaştı. Kalbim..."dedi ve ağlamaya başladı. Hemen onu durdurdum.
"Hayır! Ağlamak yok! Bakım bir fikrim var. Bu gece hep birlikte yatalım."dedim. Hepsi onaylayınca yere yatak açtım. Sırayla yastıkları dizdim. Sonra herkes içine girdi ve uykuya daldık. Arada bir Eybi uyanıyor,ağlıyordu. Bizde onu geri yatıyorduk. Bazende kabuslarla uyanıyordu...
1 Hafta Sonra...
Herşey muhteşemdi. Eybi ve Jungkook kesin bir karar vermiş ve görüşmüyorlardı. Diğerleri ise mutluydu işte. Şu anlık sadece Wori ile Mark sevgiliydi.
"Kızlar ben bir şarkı yazdım.Candy."dedi ve hepimize kısımlarımızı verdi. Tatlı bir şarkıydı.
"Olmuş aşkım. O zaman ben bunun melodisini çıkarmaya başlayayım."dedi Gri Na ve çalışma odasına geçti. Bizde dans odasına. Öylesine dans ediyorduk.
"Hadi şirkete!"dedi Wori ve hepimizi hızla giydirdi. Evet. Giyinene kadar anne gibi başımızda bekledi.
"Hazırız."dedim ve yurttam çıktık. Neden gittiğimize dair hiçbir fikrim yoktu.
Şirkete gelince hemen başkanın odasına girdik.
"Ah! Geldi! DanBi sadece sen gel. Jackson ile röportaj vereceksiniz."dedi ve gerçek aklıma geldi. Kızlara el sallayarak bizim için hazırlanan masaya oturdum. Yanımda Jackson vardı. Bir-iki kamera ve bir de sorular soracak olan kadın.
"Üç,iki,bir...Kayıt!"
"Herkese merhabalar! Bugün sizinle uzun zamandır merak konusu olan JackBi çiftinin yanındayız."dedi kadın ve bize döndü.