7

89 8 5
                                    


Jak pro naši stranu tak pro stranu zla. Proto ti teď představuji tvoji ochranku a zároveň tvé trenéry ," poukázala na ty tři, kteří stáli vedle sebe jako vojáci a z jejich tváří se opravdu lehce dalo vyčíst, že to i pro ně byla novinka.

 „Co, jak to myslíte !. tohle ...Tohle nemůžete, můj úkol byl ji sem dovést, ne ji mít na krku po zbytek jejího úkolu !" rozkřikla se hned Yannari a ti kluci se hned začali smát.

„Já ti nemusím říkat dopředu, co od tebe očekávám , ber to jako rozkaz !" promluvila chladně královna a z Yannarina naštvaného výrazu se stal pohled kajícníka, který něco udělal a jen přikývla. Kluci nevypadali, že jim to nějak extrémně vadilo .

„Dobrá , všechno, co jsem potřebovala, jsem ti řekla, můžete jít," obeznámila nás královna po chvíli ticha, kterou nikdo nechtěl přerušit. 

„Ano, královno," řekli naráz a uklonili se , já zůstala jenom opařeně stát, oni odešli a královna si opět sedla na svůj trůn, který zářil asi ještě víc než před chvílí.

 „Dobře Dife , i ty můžeš jít a snaž se nedostat se při tréninku do problému," šeptla mým směrem ještě a rukou mi ladně ukázala, že můžu jít . Zmateně jsem zamrkala  no pak mi došlo, že mě už nechce vidět . 

„D...dobře děkuji," vypískla jsem, rychle se uklonila, jak oni před chvilkou, a běžela za nimi. Všichni tři stáli za dveřmi a očividně na mě čekali.

 „Takže tě tu máme na dýl," zasmála se trošku jedovatě Yannari . 

„Měli bychom se seznámit ," řekl jeden z kluků. tedy vlků , no já vlastně nevím co byl zač.„Já jsem Sokka ," usmál se a drkl do toho druhého loktem „ a tohle je můj mladší bratr Zinaj , je nám celkem líto, že poprvé, co si nás viděla, jsme vypadali doslova jako psi.

" „T...to je vpořádku," řeknu s úsměvem na rtech a natáhnu k němu ruku, kterou přijme a povzbudivě se na mě usměje , vypadá opravdu mile .

„Já jsem Zinaj , jinak bratr tohohle vysokého kreténa ," zasměje se ten druhý a taky mi podá ruku . Nad jeho poznámkou se zasměju ,no jeho bratr ho zabije pohledem .

 „Mě sice už znáš ale tedy oficiálně , jsem Yannari," ušklíbne se od druhé stěny. 

„ Máme moc práce, tak pojď," sykne a jde někam po chodbách . Mě seberou kluci na druhou stranu , když už jsem si jistá, že nás nemůže slyšet.

„Proč je proboha taková, co jsem jí udělala?" zeptala jsem se a oba se rozesmáli, jako kdybych  řekla ten nejlepší vtip na světě.

„No tak, co jsem řekla?" 

„Ona tě ne že nemá ráda," vysouká ze sebe Zinaj se smíchem .„Ona tě přímo nenávidí , buď ráda, že se k tobě chová aspoň takhle," zasmál se zase Sokka a já zas nic nechápala .

„Co jsem jí udělala ?" 

„Ty přesně nic, ale tvůj osud jo ," poznamená ostře Zinaj ," Yannari celý život trénovala na to, aby se stala meomari a pak sudičky řeknou, že meomari se má stát nějaká holka z města, která ani netuší, že jí vůbec je, a že něco takového jako naše země existuje ?" uchechtne se.

„Tak ale řekněme si na rovinu, naštvalo by to asi každého, když na to čekáš tak dlouho jako ona a pak vyberou někoho jako jsi ty a jí ještě pověří Královna, že tě má hlídat a cvičit . Upřímně ? Buď ráda, že tě někde nepodřízla jako prase . Možná se jí zdáš sympatická a proto ještě žiješ ," dokončí Sokka a podívá se na mě pohledem chladným jako led . 

Jeho slova mě zasáhla, ale vlastně neměla ani proč, já jsem za to nemohla, že namísto jí vybrali mě . 'I když kdybych se nenarodila ,'začnu přemýšlet, no následně se rychle otřesu .

„T..to mě mrzí," kuňknu trochu smutně. 

„Nemusí , ona sama řekla, když jí tě královna dala na starost,   že když nemůže být meomari ona, pomůže aspoň tobě. Od té doby trénovala dvakrát tolik . Studovala všechny možnosti boje , zbraně prostě všechno, aby ti co nejvíc pomohla . Zná tě líp, než si myslíš , dá se říct, že jí na tobě i celkem záleží, ale jenom celkem, neslibuj si od ní moc . No snaž se být milá dobře ? Pomůžeš si tím ," dokončí mladší z dvojčat a podívá se mi hluboko do očí asi až do mé duše . Já se jenom trhaně nadechnu . Za chvíli zastavíme před dveřmi . Když je kluci otevřou, skoro mi vypadnou oči.
„Vítej doma , Meomari."
„Vítej doma, naše Meomari.....


Forest SecretKde žijí příběhy. Začni objevovat