21.

41 3 0
                                    

Seděla jsem kousek od Sokky, který si mnul naraženou ruku a záda . Pořád na mě koukal s blesky v očích, pořád mi nevěřil, že jsem to nechtěla udělat a bylo to opravdu jenom omylem . Zatímco Yannari pořád přemýšlela, jak se mi podařilo nashromáždit tolik energie a dokonce ji i použít .

„Nechápu, jak si dokázala soustředit  všechnu svou energii do toho jednoho místečka, když si před chvílí ani nevěděla, jak udělat slaboulinký větřík a najednou si Sokku odstřelila pět metrů od vozu .Jenom díky tomu, že tě vylekal . Nechápu to ." povzdechla si nakonec a sedla si k Sokkovi . Během toho co jsme tam seděli a Sokka si stěžoval, Zinaj opravoval popruh na voze, kvůli kterému jsme museli zastavit, jinak by se roztrhl a to by byl opravdový problém.

„Já se ti ještě jednou omlouvám ! Opravdu jsem nechtěla, aby se ti něco stalo , jenom no byla jsem soustředěná a najednou tam ta ta dá se tam zjevil Sokka a tak nějak si mě pořádně vylekal . Dá se říct, že si za to vlastně můžeš sám a já za to dá se říct vůbec nemůžu !" Obraňovala jsem se, i když jeho pohled se vůbec nezměnil .

„Co mám udělat, aby ses nezlobil ?" zeptala jsem se po chvilce, během které mě pořád probodával pohledem a měla jsem pocit, že pokud za chvíli nepřestane, budu mít v břiše díru . Jeho pohled se v té setině sekundy změnil z ´tohle ti neodpustím´ na ´už jsem se bál, že se nezeptáš´. Namísto ruky si chytl bradu a tvářil se, že urputně přemýšlí .

„No, je pravda, žes mi způsobila celkem bolestivé zranění a tím pádem mám právo na příslušné odškodnění v podobě dlouhé masáže mého bolavého těla nebo...." natáhl a já se při představě, že po mě bude chtít i masáž nohou otřásla.

„Ať je to co chce, beru druhou možnost !" vykřikla jsem rázně . Ten hajzlík přede mnou jenom spokojeně zatleskal rukama a promnul si dlaně s výrazem sériového vraha .

!Tak tedy dobrá, dnes v noci máš hlídku, chci se vyspat a musíme se i střídat. Přece by bylo nefér, abyste se vy dvě vezly jako princezny a my dva se Zinajem seděli vpředu na stráži celý den a celou noc jako otroci . Dnes v noci budeš na stráži ty s Yannari . Žádné připomínky? To jsem rád !" zasmál se .

„Hej hej ,zase brzdi . Lítajícího vlka tady z tebe udělala Dife , né já . Navíc Dife se musí učit . Nemůžeme plýtvat časem jenom kvůli tomu, že vy se potřebujete nutně vyspat ve vozu . Navíc já taky..."

„Milá Yannari, mám ti připomenout, kdo je její opatrovnice ? Jestli ano, je to jedna bělovlasá elfka, která sedí přímo přede mnou a dostala tenhle úkol od samotné královny .Takže během vaší noční stráže jí aspoň můžeš něco naučit o fauně a flóře ," mrkl na ni. Yannari vypadala ještě rozzlobenější než před chvílí. A já na rozdíl od Sokky věděla proč .Nazval jí elfkou . Čekala jsem, že začne vřískat ,to co ale opravdu udělala, mě vyděsilo o hodně víc než její vřeskot . Její oči zčernaly a dech zněl jako pukající led.

„Sokko, kolikrát ti to mám říkat, že jestli mě ještě jednou nazveš elfkou, tak tě rozčtvrtím a velice pomaloučku, abych si vychutnala každé zaříznutí do tvé tkáně,,každou tvou prosbu, abych přestala. I když tě budu řezat zaživa. To bys určitě nechtěl . Tak se prosím konečně nauč, že já jsem  Bayae ne elf!"

Já i Sokka jsme seděli kousek od ní a tulili se do klubíčka, ani nevím, jestli víc vyděsila mě nebo Sokku . Tenhle její stav vydržel jenom chvilku, než se její oči zase vyjasnily a mile se na nás usmála.

„Ale dobře, aspoň si Dife vyzkouší řídit Kabaye a uvidí kousek naší země. Jestli jí ale něco po cestě sežere i se Ziurem, já za to opravdu nemůžu !" Na tuhle její větu jsem chtěla ještě chtěla něco namítnout, když jsem otevřela ústa, že něco řeknu, Yannari se na mě podívala pohledem ´řekni něco a udělám z tebe nudle do polívky´. Tak jsem raději své proč musela změnila na :"Těším se, že uvidím něco jiného, než to co máme doma , určitě to tady je všude nádherné!"

Forest SecretKde žijí příběhy. Začni objevovat