V zájmu života

282 20 5
                                    

Názov: V zájmu života
Autorka: Headka
Kategória: Science Fiction

1. Cover:

(Kiichigo) Meno autorky vôbec nevidno a cover mi príde rozmazaný. Odporúčala by som ho upraviť.

Bodovanie Kiichigo: 4/10

(Ichigo) Cover je jednoduchý a hodí sa k príbehu. Neviem či je to moja vina ale zdá sa mi trošku rozmazaný. Trochu by som viac zvýraznila autorku, pretože ju skoro vôbec nevidno. Ak si ho robila sama tak klobúk dolu :)

Bodovanie Ichigo: 8/10

2. Názov knihy

(Kiichigo) Celkom v pohode. Hodí sa k deju.

Bodovanie Kiichigo: 10/10

(Ichigo) K názvu ti nemám nič zlé povedať. Je originálny zatiaľ som nič také nevidela. A hodí sa k príbehu za čo máš u mňa plus :)

Bodovanie Ichigo: 10/10

3. Dej

(Kiichigo) Bolo to celkovo zaujímavé, ale niekedy som sa v tom strácala a šla si do toho strašne rýchlo, hlavne v prvej kapitole.

Bodovanie Kiichigo: 6/10

(Ichigo) Ja osobne mám rada science fiction ale ako písala Kiichigo, trochu som sa v ňom strácala. Dej sa odohrával podľa môjho vkusu príliš rýchlo. Ale inak je v poriadku a ľúbil sa mi ten nápad tvojho jazyka :)

Bodovanie Ichigo: 7/10

4. Gramatika a pravopis

(Kiichigo) Gramatika dobrá (skloňovanie), ale zastavila som pri pravopise v niektorých kapitolkách. Nie je to kvôli tomu, že som slovenka, ale český pravopis som sa už učila a našla som tam pár chýb. Neber to ako hejt :D

Bodovanie Kiichigo: 5/10

(Ichigo) Kedže ja som zo Slovenska a naša gramatika a pravopis su trošku odlišné :D neviem posúdiť, že kde máš chyby. Toto hodnotenie nechám na Kiichigo :)

Bodovanie Ichigo: 6/10

5.Originalita

(Kiichigo) Je to originálny content, niet čo dodať. Nie je to klišé a nevidela som ešte žiadné podobné príbehy.

Bodovanie Kiichigo: 10/10

(Ichigo) Originalita je v pohode. Mám rada science fiction ale tu na wattpade ju moc nevyhľadávam :D ale rovnaký/podobný príbeh ako máš ty som nevidela :)

Bodovanie Ichigo: 10/10

6. Celkový dojem z knihy + rady

(Kiichigo) Zaujímavý content, ktorý zaujme, zo začiatku mi to prišlo také zamotané ale potom som tomu postupne začala chápať. Odporúčala by som najprv písať kapitolky v nejakom programe, ako je Word, pretože som v príbehu našla rôzne preklepy.

Celkové bodovanie knihy Kiichigo: 5/10

(Ichigo) Na začiatku som mala celkom zmiešané pocity ale postupne sa trochu urovnali :)

Celkové bodovanie knihy Ichigo: 8/10

7. Komu by sme knihu odporučili

(Kiichigo) Ľuďom, ktorých zaujme originálny content, science fiction/fantasy v short story.

(Ichigo) Tak určite by som ju odporučila všetkým fanúšikom science fiction :)

Dúfame, že sme ťa neurazili. (Hlavne Kiichigo, ktorá je mimoriadne úprimný kritik) Prajeme pekný zvyšok dňa :)

Recenzie Where stories live. Discover now