Názov: Game [CZ]
Autor: RobSokola
Kategória: Science Fiction1. Cover
(Kiichigo) Cover sa mi moc páči, je zaujímavý a zaujal, taktiež je jednoduchý.
Bodovanie Kiichigo: 10/10
(Ichigo) Na covery neni nič moc zlé. Cover vystihuje dej, a to je pozitívne.
Bodovanie Ichigo: 10/10
2. Názov knihy
(Kiichigo) K originalite názvu sa vyjadrovať tentokrát nebudem, keďže sa hodí k deju a samej by sa mi nechcelo vymýšľať iný názov.
Bodovanie Kiichigo: 9/10
(Ichigo) S týmto názvom som sa už viackrát stretla.
Bodovanie Ichigo: 9/10
3. Dej
(Kiichigo) Zo začiatku bolo tých informácií na mňa veľa, ale potešil/a si ma s tým, že si zmienil/a CS:GO 1.6 a LoL. Dej sa pekne rozvíja a je zaujímavý.
Bodovanie Kiichigo: 9/10
(Ichigo) Dej je celkom zaujímavý a určite to zaujme ľudí, ktorí hrajú resp. majú radi tieto hry. Ale trochu som v tom mala na začiatku chaos. Najprv to bolo o tej hre a potom o tom tvorcovi hry, a až potom príbeh. Ale celkom ma to zaujalo :)
Bodovanie Ichigo: 9/10
4.Gramatika a pravopis
(Kiichigo) V pravopise ani v gramatike sa nevyskytli žiadné výrazne chyby, konečne po dlhšom čase vie niekto priamú reč.
Bodovanie Kiichigo: 10/10
(Ichigo) Nenašla som žiadne chyby.
Bodovanie Ichigo: 10/10
5. Originalita
(Kiichigo) Príbeh je dosť originálny, az na to, ze tie prvé kapitolky mi pripadali ako kopíracia z wikipedie, ale neber to ako urážku, zoskupil/a si to podľa svojich slov dosť dobre, aspoň som sa dozvedela niečo nové.
Bodovanie Kiichigo: 9/10
(Ichigo) Nevyhľadávam tento žáner na wattpade, ale myslím, že takýto príbeh som ešte nevidela.
Bodovanie Ichigo: 10/10
6. Celkové hodnotenie knihy+ rady
(Kiichigo) Kniha bola zaujímavá, teším sa v následnom pokračovaní čítania. Nikde som sa s takým to contentom nestretla.
Celkové hodnotenie knihy Kiichigo: 8/10
(Ichigo) Už som všetko povedala :)
Celkové hodnotenie knihy Ichigo: 8/10
7. Komu by sme knihu odporučili
(Kiichigo) Tým, ktorí su fanatici do hier, zaujíma ich taký to obsah a baví ich science fiction.
(Ichigo) Ľuďom, ktorých bavia počítačové hry.
Dúfame, že sme ťa neurazili.
Prajeme pekný zvyšok ďna :)
YOU ARE READING
Recenzie
Random„Ak sa nevieš zmieriť s úprimnosťou a iným názorom, tak radšej ani nepíš." Úprimná konštruktívna kritika na vaše príbehy, ktoré nám pošlete na facebook, do správ na wattpade a komentárov. Sme Kiichigo a Ichigo a snažíme sa pomáhať, nie hejtiť. Náš d...