Korunní válka

158 11 4
                                    

Názov: Korunní válka
Autorka: Allria
Kategória: Fantasy

1. Cover

(Kiichigo) Cover je originálny, hodí sa mi k deju a hlavne nie je preplácaný. Iba sa mi trošku nepáči font, ja by som dala iný, ale dá sa to. Inak fakt pecka.

Bodovanie Kiichigo: 9/10

(Ichigo) Ku coveru nemám čo dodať. Úplne sa hodí k tvojej knihe. Je jednoduchý. Písmo, ktoré si použila na názov sa hodí k historickým a fantasy príbehom.

Bodovanie Ichigo: 10/10

2. Názov knihy

(Kiichigo) Je super, vystihuje dej, originálny, nemám čo dodať.

Bodovanie Kiichigo: 10/10

(Ichigo) Názov je originálny. Nikde som taký nevidela, čo znamená klobúk dolu :) Názov by som, určite nemenila, pretože ja milujem históriu a názov korunní válka by ma určite zaujal :)

Bodovanie Ichigo: 10/10

3. Dej

(Kiichigo) Krásne si opisovala dej, priam umelecky, kapitolky sú dlhé a zaujalo ma to! Pokračuj v tvorbe, máš talent.

Bodovanie Kiichigo: 10/10

(Ichigo) S dejom som problém nemala :) Milujem históriu, čiže som naozaj rada, že si ju sem dala (trafila si moju citlivú strunu! :D)

Bodovanie Ichigo: 10/10

4. Gramatika a pravopis

(Kiichigo) Gramatika úžasná taktiež aj pravopis. Síce slovenský a český jazyk má nejaké tie rozdiely  v pravopise a v gramatike, ale učila som sa češtinu a nenašla som tam žiadne chyby. (Napr. Mně/Mě, Učili/učily)

Bodovanie Kiichigo: 10/10

(Ichigo) Ako som už spomínala. Ja moc neviem určiť, kde máš chyby :D keďže slovenská gramatika a pravopis sú odlišné od českej. Zato základy viem, a tam som si nevšimla chyby :)

Bodovanie Ichigo: 10/10

5. Originalita

(Kiichigo) Originálny príbeh, ktorý nie je klišé, nie je okopírovaný. Proste originálny content.

Bodovanie Kiichigo: 10/10

(Ichigo) Myslím, že tento príbeh je originálny dosť. Mám rada fantasy a aj históriu. Je dobré, keď má príbeh hlavu aj pätu a tvoj ho má :)

Bodovanie Ichigo: 10/10

6. Celkový dojem + rady

(Kiichigo) Príbeh, ktorý baví, je zaujímavý, originálny a hlavne si zaslúži byť zviditeľnený!

Celkové bodovanie knihy Kiichigo: 9/10

(Ichigo) Čo dodať? Len tak ďalej!

Celkové bodovanie knihy Ichigo: 10/10

7. Komu by sme knihu doporučili

(Kiichigo) Ľuďom, ktorých baví žáner Fantasy a Adventure. Ľuďom ktorým sa páči originalita a hlavne majú rovnaký cieľ ako my - Zviditeľniť kvalitné príbehy s úžasným dejom.

(Ichigo) Určite ju odporúčam fanúšikom fantasy, a tiež aj fanúšikom histórie. Dobré príbehy treba zviditeľniť :)

Dúfame, že sme ťa neurazili a prajeme pekný zvyšok dňa :)

Recenzie Where stories live. Discover now