Academy Heaven

70 15 6
                                    

Názov: Academy Heaven
Autorka: AnneYukimura
Kategória: Fantasy

1. Cover

(Kiichigo) Cover má zlé rozmery a vôbec sa mi nepáči font, ani podklad. Popracuj na ňom trošku viac.

Bodovanie Kiichigo: 0/10

(Ichigo) Cover mi príde odfláknutý a máš zlý rozmer coveru. Viac by som sa s ním pohrala.

Bodovanie Ichigo: 5/10

2. Názov knihy

(Kiichigo) Nemám čo vytknúť.

Bodovanie Kiichigo: 10/10

(Ichigo) Myslím, že názov je originálny.

Bodovanie Ichigo: 10/10

3. Dej

(Kiichigo) Dej mi príde zaujímavý, keďže ma zaujíma content tohto typu. Celkovo ma zaujal, akurát mi príde zbytočne urýchlený. Taktiež by sa dalo na ňom viac popracovať, tým myslím, žeby si viac začala opisovať zápletky a pocity.

Bodovanie Kiichigo: 6/10

(Ichigo) Dej sa mi naozaj páči, pretože mám rada mytológiu a príbehy o bohoch. Myslím, že dej sa deje až moc rýchlo. A príde mi trochu divné, že každú jednu vetu píšeš takto zvlášť napr.

Idem po ulici.

Zrazu ma niekto napadol.

Bodovanie Ichigo: 9/10

4. Gramatika a pravopis

(Kiichigo) Gramatika je v pohode, ale pri pravopise som sa niekoľkokrát pozastavila. Odporúčam si po sebe najmenej dvakrát prečítať to, čo napíšeš. Ale inak nemám čo vytknúť. 😃

Bodovanie Kiichigo: 5/10

(Ichigo) Našla som tam častejšie chyby, čiže na tvojom mieste by som si zohnala korektorku.

Bodovanie Ichigo: 5/10

5. Originalita

(Kiichigo) Príbeh mi sám o sobe príde originálny. Je vidno, že si do toho dala všetkú svoju fantáziu.

Bodovanie Kiichigo: 10/10

(Ichigo) Príbeh je naozaj originálny. Na wattpade som ešte takýto príbeh nevidela. Keď doladíš chybičky, tak to bude perfektné.

Bodovanie Ichigo: 9/10

6. Celkové hodnotenie knihy+ rady

(Kiichigo) Určite bude základ nový cover a taktiež úprava description. Úprimne, keď som si prečítala story description, tak ma príbeh vôbec nezaujal. Ďalej, zohnaj si korektorku, ale teraz si nemysli, že tvoj príbeh je na zahodenie - to určite nie. Stačí na ňom popracovať a bude perfektný!

Celkové hodnotenie knihy Kiichigo: 7/10

(Ichigo) Spravila by som lepší cover a zohnala by som si korektorku. V každom prípade pokračuj v príbehu, len si k nemu sadni a uprav ho, ale samozrejme, že to nemusíš robiť, toto je len môj názor a je na tebe, či na neho dáš alebo nie.

Celkové hodnotenie knihy Ichigo: 6/10

7. Komu by sme knihu odporučili

(Kiichigo) Tým, ktorých zaujíma content typu fantasy, mytológia a určite príbehy, ktoré sú sami o sebe zaujímavé.

(Ichigo) Fantasy fanúšikom, a taktiež aj ľuďom, ktorí majú radi mytológiu.

Dúfame, že sme ťa neurazili. Prajeme pekný zvyšok dňa :)

[Pozn. Veľmi sa ospravedlňujeme za dlhé čakanie, ale buď jedna nemala čas na recenzie alebo tá druhá na to čas taktiež nemala. Čiže sa veľmi ospravedlňujeme a ďakujeme, že ste chápaví a že nám to našťastie ani jeden z vás nevyčítal. Ďakujeme❤]

Recenzie Where stories live. Discover now