Úchyl na telefóne

129 9 2
                                    

Názov: Úchyl na telefóne
Autorka: ChennayaDeangel
Kategória: Teen Fiction

1. Cover

(Kiichigo) Cover sa mi páči, dala si si záležať, takže..

Bodovanie Kiichigo:  10/10

(Ichigo) Vidno, že si si s ním dala záležať. Názov knihy aj autorku je vidno. Je pekný vidno, že si ho neodflákla. Mňa by zaujal :)

Bodovanie Ichigo: 10/10

2. Názov knihy

(Kiichigo) Hodí sa k deju, je originálny, nemam čo dodať..

Bodovanie Kiichigo: 10/10

(Ichigo) Názov je originálny. Nikde som nevidela takýto názov. Hodí sa ku knihe, čo je naozaj dobre. Už len podľa názvu, by ma kniha zaujala :D

Bodovanie Ichigo: 10/10

3. Dej

(Kiichigo) Texting mi prišiel vždycky ako odpad. Vzhľadom k tomu, že si ho tam vkuse nestrkala, a bolo to celkovo fajn, cením.

Bodovanie Kiichigo: 7/10

(Ichigo) Dej bol zaujímavý :) Ja moc osobne nemusím texting, ale tento príbeh zaujal aj mňa. Bol originálny, čo sa pri textingu málo stáva :) Ľúbilo sa mi to, že si nepísala celý príbeh, len v textingu :) I keď asi by som poupravila to, že by som príbeh trošku viac zamotala. Už keď do nej narazil som vedela, že to bude on, ale inak je príbeh v poriadku :)

Bodovanie Ichigo: 9/10

4. Gramatika a pravopis

(Kiichigo) Pár chýb sa našlo, ale inak kk.

Bodovanie Kiichigo: 9/10

(Ichigo) Mala si tam naozaj drobné chybičky. Inak som nič nenašla :)

Bodovanie Ichigo: 10/10

5. Originalita

(Kiichigo) Ten texting mi trošku pripomínal príbeh: "Texting?Maybe." od natalycsomor ale inak je to celkovo originálne..

Bodovanie Kiichigo: 9/10

(Ichigo) Príbeh je originálny :)

Bodovanie Ichigo: 10/10

6. Celkový dojem + rady

(Kiichigo) K tomu textingu som sa už vyjadrila, inak to bolo fajn, zaujímavé a proste dobré.

Celkové bodovanie Kiichigo: 8/10

(Ichigo) Príbeh sa mi páčil :) Epilóg ku koncu bol napínavý, čiže som zvedavá ako to spravíš v druhej knihe :)

Celkové bodovanie Ichigo: 10/10

7. Komu by sme to odporúčali

(Kiichigo) Ľuďom ktorým neprekáža trošku textingu a majú radi TeenFicton.

(Ichigo) Určite by som ju odporučila fanúšikom teenfiction a romance. Tiež by som ju odporučila ľuďom, ktorí by chceli oddychovejšiu knižku :)

Dúfame, že sme ťa neurazili a prajeme pekný zvyšok dňa :)

Recenzie Where stories live. Discover now