Názov: Raven
Autorka: Afenia
Kategória: Fantasy1. Cover
(Kiichigo) Cover je pekný, nemám čo vytknúť. Ten cover, ktorý si tam mala minule nebol nejako dokonalý, čiže je dobré, že si ho zmenila.
Bodovanie Kiichigo: 10/10
(Ichigo) Myslím, že cover je celkom pekný. Možno by som trošku zväčšila názov knihy ale inak je to v poriadku :) Vyžaruje z neho tajomná atmosféra, a ten havran tam úplne sedí. Ak si to robila sama klobúk dole :)
Bodovanie Ichigo: 10/10
2. Názov knihy
(Kiichigo) Názov knihy je už otrepaný, videla som takých dosť a dosť ľudí píše o tom havraňom dievčati atď..
Bodovanie Kiichigo: 4/10
(Ichigo) Na názve knihy by som popracovala, kedže skoro každý príbeh sa volá Raven.
Bodovanie Ichigo: 6/10
3. Dej
(Kiichigo) Tohto je wattpad plno, ale niečo si k tomu aj povymýšľala, čo cením, ale snažila by som sa ten dej opísať po svojom.
Bodovanie Kiichigo: 6/10
(Ichigo) S tými havranmi to síce moc originálne neni, ale okrem tohto som s dejom problémy nemala :) páči sa mi, že si tam zapojila i svoju fantáziu, a že tam neni všetko rovnaké ako to už býva pri niektorých knihách.
Bodovanie Ichigo: 8/10
4. Gramatika a pravopis
(Kiichigo) Gramatika aj pravopis boli bezchybné.
Bodovanie Kiichigo: 10/10
(Ichigo) S gramatikou a ani s pravopisom som problém nemala. Na začiatku tá priama reč, ale na to si nás upozornila a neskôr sa to zlepšovalo :)
Bodovanie Ichigo: 10/10
5. Originalita
(Kiichigo) Originalita. Veru, že originalita. Dej sa trošku podobá na ostatné knihy, a taktiež aj názov. Niečo si tam dala aj podľa seba, cením si to ale už je to také otrepané.
Bodovanie Kiichigo: 7/10
(Ichigo) Ako som spomínala názov originánlny neni ale je dobré, že dej neni taký rovnaký ako ostatné Raven čo sa cení.
Bodovanie Ichigo: 8/10
6. Celkový dojem z knihy + rady
(Kiichigo) Celkový dojem? Dalo sa to, nie je to na špatnej úrovni ale ani na špičkovej. Neviem síce, podľa čoho to vy píšete (Asi film, fakt neviem), ale proste, keď si napíšeš na wattpad 'Raven' nájde ti tam kopu havraných dievčat Raven.
Celkové bodovanie Kiichigo: 7/10
(Ichigo) Celkový dojem je záhadný :) popracovala by som trochu s názvom inak je to v poriadku :)
Celkové bodovanie Ichigo: 10/10
7. Komu by sme to odporúčali
(Kiichigo) Ľuďom, ktorí majú radi content o havranom dievčati (xd) a fanúšikom fantasy. Nemám čo dodať.
(Ichigo) Odporúčam ju fanúšikom fantasy a ľuďom, ktorí majú radi záhadu a aj ľuďom, ktorí hľadajú knihu na túto tematiku.
Dúfame, že sme ťa neurazili.. Prajeme pekný zvyšok dňa :)
YOU ARE READING
Recenzie
Random„Ak sa nevieš zmieriť s úprimnosťou a iným názorom, tak radšej ani nepíš." Úprimná konštruktívna kritika na vaše príbehy, ktoré nám pošlete na facebook, do správ na wattpade a komentárov. Sme Kiichigo a Ichigo a snažíme sa pomáhať, nie hejtiť. Náš d...