Názov: Liam - Story
Autorka: SimonaTorokov
Kategória: Random1. Cover
(Kiichigo) Cover sa mi vôbec nepáči. Ten fond a kvalita obrázku sú fakt na nič. Popracuj na tom.
Bodovanie Kiichigo: 0/10
(Ichigo) Na covery by som viac popracovala... Keby som zbadala tento cover, tak by ma nezaujal.
Bodovanie Ichigo: 4/10
2. Názov knihy
(Kiichigo) Neviem, či máš názov zle napísaný, alebo nie, ale zdá sa byť inak v pohode.
Bodovanie Kiichigo: 7/10
(Ichigo) Nemalo to byť náhodou Liam's story? :D
Bodovanie Ichigo: 5/10
3. Dej
(Kiichigo) Dej bol dosť divný. Nijako ma nezaujal, bol nereálny a myslela som si, že to je troll. Nič v zlom. + Zlé zaradenie kategórie.
Bodovanie Kiichigo: 3/10
(Ichigo) Dej je nereálny. Pochybujem, že hneď na začiatku ti napíše nejaká slávna osobnosť... To je akokeby som si ja chatovala s Rihannou :D tiež je to nereálne. Ale ja neviem, keďže tieto fanfikcie ja výhradne nečítam. Potom to máš zle zaradené. Ak tam máš nejakú slávnu osobnosť, tak to musí byť Fanfiction. Potom by som popracovala na začiatku. Väčšina fanfikcií začína tak, že im zrazu napíše slávna osobnosť, ja si myslím, že je to moc rýchle... Tiež si spomínala, že on je z Anglicka a ona z Česka ako sa dorozumievajú? To by ma celkom zaujímalo :D Viackrát sa ti tam opakujú slovíčka ako napr. ok, aha. Tiež by som niekde uviedla, že je to texting.
Bodovanie Ichigo: 3/10
4. Gramatika a pravopis
(Kiichigo) Vlastné podstatné mená si nedala s veľkými písmenami a v texte som sa strácala. Pár chýb sa našlo, bolo by dobré si to po sebe skontrolovať.
Bodovanie Kiichigo: 2/10
(Ichigo) Vlastné podstatné mená sa píšu veľkými začiatočnými písmenami.
Bodovanie Ichigo: 5/10
5. Originalita
(Kiichigo) Tento typ fanfikcií s textingom je na každom rohu. Premysli si to najprv v hlave a potom publikuj časti.
Bodovanie Kiichigo: 2/10
(Ichigo) Ako som spomínala takýchto príbehov je na wattpade strašne veľa. Skús zapojiť viacej originality.
Bodovanie Ichigo: 4/10
6. Celkové hodnotenie knihy+ rady
(Kiichigo) Kniha bola pre mňa celkovo slabá fanfikcia na 1D. Zapojila by som do toho viac úsilia a kreativitu, taktiež by to chcelo aj korektora.
Celkové hodnotenie knihy Kiichigo: 3/10
(Ichigo) Myslím, že som už povedala všetko.
Celkové hodnotenie knihy Ichigo: 5/10
7. Komu by sme knihu odporučili
(Kiichigo) Fanúšičkám 1D, tým čo majú radi fanfikcie a texting..
(Ichigo) 1D fanúšikom, pretože ja ich/ jeho nepočúvam a nezaujalo ma to... Ale zas existujú naozaj dobré fanfikcie, v ktorých ľuďom nevadia, že sú tam nejaké slávne osobnosti :) Tiež ľuďom, ktorí majú radi textingy.
Dúfame, že sme ťa neurazili, a že si si to zobrala ako kritiku a nie ako hejt :) Prajeme pekný zvyšok dňa :)
YOU ARE READING
Recenzie
Random„Ak sa nevieš zmieriť s úprimnosťou a iným názorom, tak radšej ani nepíš." Úprimná konštruktívna kritika na vaše príbehy, ktoré nám pošlete na facebook, do správ na wattpade a komentárov. Sme Kiichigo a Ichigo a snažíme sa pomáhať, nie hejtiť. Náš d...