Žákyně Bradavic, Keylee Robinsonová

76 9 2
                                    

Názov: Žákyně Bradavic, Keylee Robinsonová
Autorka: lunamoonyweasley
Kategória: Fanfiction

1. Cover

(Kiichigo) Obrázok covera sa mi páči, nepáči sa mi font. Názov by som umiestnila viac do stredu a meno autora by som nechala tam kde je, jedine by som odtiaľ vymazala 'By:'.

Bodovanie Kiichigo: 7/10

(Ichigo) Cover je jednoduchý. Neni nič extra a neni ani zlý. Písmo názvu by som zmenila, nesedí mi tam tá fialová farba.

Bodovanie Ichigo: 8/10

2. Názov knihy

(Kiichigo) Názov sa mi podobá k niektorým iným fanfikciam na wattpade, ale inak je to v pohode.

Bodovanie Kiichigo: 8/10

(Ichigo) Časť názvu podľa mňa originálna neni, kedže skoro každá fanfiction na hp sa volá žákyně Bradavic.

Bodovanie Ichigo: 7/10

3.Dej

(Kiichigo) Ten začiatok Ahoj jmenuji se - je mi tolik a tolik let, ma odrovnal. Dej bol v pohode akurát som sa v ňom strácala a bol taký urýchlený. Priamá reč sa mi nepáčila, je totižto zle napísaná a často tam dávaš slovo řekl/řekla.

Bodovanie Kiichigo: 4/10

(Ichigo) Začiatok ma vôbec nezaujal je otrepaný, ahoj volám sa x a mám x rokov. Potom dej sa deje príliž rýchlo už hneď v prvej kapitole hlavná hrdinka išla do školy a zrazu sa tam zjaví Harry a Dumbledore. Tiež som sa niekedy v deji strácala. A skús používať synonymický slovník ;)

Bodovanie Ichigo: 5/10

4.Gramatika a pravopis

(Kiichigo) Gramatika dobrá a v pravopise niekoľko chýb. Napríklad sa mýliš v y/i na konci slovesa. Viem, že som slovenka, ale český pravopis som sa učila.

Bodovanie Kiichigo: 5/10

(Ichigo) S pravopisom som problém nemala ale nedávaš dobre priamu reč, ale zabudneš dať úvodzovky a potom ako čitateľka mám v tom chaos.

Bodovanie Ichigo: 6/10

5. Originalita

(Kiichigo) Ja fanfikcie moc nemusím (strpím ff na kpop a bvb), ale keďže som podobné ff na hp nevidela máš u mňa +.

Bodovanie Kiichigo: 8/10

(Ichigo) Hp fanfiction na wattpade nevyhľadávam, a keď už áno tak si rada prečítam niečo originálne. Zatiaľ som nič podobné ako máš ty nečítala.

Bodovanie Ichigo: 6/10

6. Celkové hodnotenie + rady

(Kiichigo) Ako som už spomínala, tá priama reč a začiatok na odradili. Dej bol rýchly a strácala som sa v ňom.

Celkové bodovanie Kiichigo: 7/10

(Ichigo) V tvojom príbehu som sa niekedy strácala a má strašne rýchly spád.

Celkové hodnotenie knihy: 6/10

7. Komu by sme knihu odporučili

(Kiichigo) Tým, ktorí majú radi fanfikcie na hp a všetkým potterhead.

(Ichigo) Ľuďom, ktorí majú radi hp fanfiction a rýchly spád deju.

Dúfame, že sme ťa neurazili, a že sme ti pomohli. Prajeme pekný zvyšok dňa.

Recenzie Where stories live. Discover now