říkala navždy...❤

34 6 0
                                    

Názov: říkala navždy...❤
Autorka: SimonaTorokov
Kategória: Short Story

1. Cover

(Kiichigo) Rozmery máš na cover fakt zlé. Celkovo sa mi cover nepáči. Máš tam strašne veľa rôznych farieb na na fonde a celý cover vyzerá skôr ako omaľovánka..

Bodovanie Kiichigo: 0/10

(Ichigo) Nevidno polovicu názvu s tým by som popracovala.. Cover by ma nezaujal viac by som s ním popracovala skús použiť Canvu alebo Pixlr na tvorenie coverov.

Bodovanie Ichigo: 2/10

2. Názov knihy

(Kiichigo) Ten názov knihy neviem prečítať. :D

Bodovanie Kiichigo: 4/10

(Ichigo) Krajšie by to bolo, keby si to začiatočné písmenko dala veľkým ;)

Bodovanie Ichigo: 5/10

3. Dej

(Kiichigo) Ked som si to prečítala, mala som zase pocit, že je to troll. Nehnevaj sa, ale je to tak. Dej bol znova nezmyselný a na môj vkus rýchly. Strácala som sa v ňom a raz si mala minulý čas a raz prítomny.

Bodovanie Kiichigo: 2/10

(Ichigo) Dej bol strašne moc rýchly. Nikdy by som nezačala príbeh s tým, že ahoj volám sa x a mám x rokov, pretože je to otrepané. Na tvojom mieste by som používala v kapitolách menej obrázkov. Používala by som priamu reč, pretože takýto štýl sa používa skôr na texting... Popracovala by som aj s obsahom knihy, pretože obsah knihy má zaujať ľudí a tvoj ma nezaujal, pretože tam máš, len dve slová.

Bodovanie Ichigo: 4/10

4. Gramatika a pravopis

(Kiichigo) Priama reč bola hororová, opis deja taktiež, ale pravopis bol ako tak v pohode.

Bodovanie Kiichigo: 2/10

(Ichigo) Odporúčam ti si po sebe kontrolovať svoje diela.

Bodovanie Ichigo: 4/10

5. Originalita

(Kiichigo) =||=

Bodovanie Kiichigo: 3/10

(Ichigo) Ako oceňujem, že to bol celkom zaujímavý príbeh, ale popracovala by som na covery, obsahu knihy, a tiež aj začiatku. Nedávala by som tam toľko veľa obrázkov. A keď sa rozprávali používala by som priamu reč.

Bodovanie Ichigo: 3/10

6. Celkové hodnotenie knihy+ rady

(Kiichigo) Moc som nechápala deju a bol nezáživný. Popracuj na tom.

Celkové hodnotenie knihy Kiichigo: 2/10

(Ichigo) Už som povedala všetko.

Celkové hodnotenie knihy Ichigo: 3/10

7. Komu by sme knihu odporučili

(Kiichigo) ×

(Ichigo) Ľuďom, ktorí majú radi strašne krátke príbehy, a ktorým nevadia gramatické alebo pravopisné chyby.

Dúfame, že sme ťa neurazili, a že si si to zobrala ako kritiku a nie ako hejt :) Prajeme pekný zvyšok dňa :)

Recenzie Where stories live. Discover now