Moonlight

77 8 0
                                    

Názov: Moonlight
Autorka: Vikca33
Kategória: Fantasy

1. Cover

(Kiichigo) Nejako mi tam nesedí font. S coverom by som sa viac pohrala. Ešte by som tam nedala tie hrbolky na krajoch hore a dole. Taktiež ani tie srdiečka.

Bodovanie Kiichigo: 5/10

(Ichigo) S coverom by som sa viac pohrala. To žlté srdce sa mi tam nehodí ale máš tam pekné písmo. A tiež by som tam pridala nejakú osobu.

Bodovanie Ichigo: 7/10

2. Názov knihy

(Kiichigo) To už radšej ani nebudem hodnotiť názov knihy, pretože už ani názvy nie sú originálne, nazvala by som to skôr napríklad Moon of the life, Moon's shining atď.

Bodovanie Kiichigo: 3/10

(Ichigo) Názov totálne originálny neni. Moonlight alebo už len slovíčko moon je skoro všade. Dalo by sa s tým popracovať stačí zapojiť fantáziu ;)

Bodovanie Ichigo: 9/10

3. Dej

(Kiichigo) Dej bol zaujímavý a aj bavil. Popracovala by som na priamej reči, pretože je na dosť zlej úrovni a taktiež aj nad odsekami.

Bodovanie Kiichigo: 7/10

(Ichigo) Dej môže byť zaujímavý. Ako som aj inde spomínala, skús používať odseky, pretože takto to máš všetko natlačené na sebe a s odsekmi je to úhľadnejšie, a tiež aj priama reč. Ja by som ju dávala do nového riadku, a tiež ti ju odporúčam pozrieť ako sa píše v normálnych knihách. Nejdem ťa kritizovať ale toto by som urobila na tvojom mieste ja :)

Bodovanie Ichigo: 5/10

4. Gramatika a pravopis

(Kiichigo) Pravopis ti trochu nejde, ale vzhľadom k tomu, že si určite v kategórií 10-12 sa to dá. Gramatika taktiež a v príbehu sa nachádzajú rôzne preklepy čiže by som to po sebe aspoň 2-krát prečítala.

Bodovanie Kiichigo: 6/10

(Ichigo) Myslím, že pravopis nie je tvoja silná stránka. Veľakrát som našla pravopisné chyby. Nejdem ťa odsudzovať, len ťa upozorňujem a dávam ti týmto vedieť, že niektorým ľuďom to môže vadiť :)

Bodovanie Ichigo: 1/10

5. Originalita

(Kiichigo) Ešte som nikdy nevidela takýto príbeh, to je fakt super, jedine ten názov.

Bodovanie Kiichigo: 9/10

(Ichigo) Nevyhľadávam takúto tematiku na wattpade ale zatiaľ som nič nečítala o neviditeľnosti. To je celkom originálne. Ale názov nie.

Bodovanie Ichigo: 6/10

6. Celkové hodnotenie + rady

(Kiichigo) Nebolo to najhoršie a ani najlepšie. Dej bol zaujímavý, ale tie ostatné veci, boli strašné. Odporúčala by som písať príbehy na PC alebo aspoň si to po sebe prečítať a následne opraviť chyby.

Celkové hodnotenie knihy Kiichigo: 4/10

(Ichigo) =||=

Celkové hodnotenie knihy Ichigo: 5/10

7. Komu by sme knihu odporučili

(Kiichiigo) Tým, ktorí majú radi Fantasy a neprekáža im pravopis, gramatika a ide im hlavne o dej.

(Ichigo) Fantasy fanúšikom a ľuďom, ktorým nevadia pravopisné chyby.

Dúfame, že sme ťa neurazili, a že sme ako tak pomohli. Prajeme pekný zvyšok dňa a ber to ako konštruktívnu kritiku.

Recenzie Where stories live. Discover now