Zmluva s Diablom

80 8 2
                                    

Názov: Zmluva s Diablom
Autorka:ChristineStadcard
Kategória: Historical fiction

1.Cover

(Kiichigo) To je tak krásny cover, že plačem :D Fakt je podarený. Niekto si dal fakt záležať. Nie je otrepaný, je originálny a nie je preefektovaný.

Bodovanie Kiichigo: 12/10

(Ichigo) Ako sa to hovorí? V jednoduchosti krása? To je presne tvoj prípad. Je krásny. Neni otrepaný a neni ani ako foto koláž. Obrázky, ktoré tam sú nie sú náhodne vybraté ale pekne prepracované a premyslené.

Bodovanie Ichigo: 10/10

2. Názov knihy

(Kiichigo) Ten názov mi pripomína nejakú knihu, ale to necháme plávať vodou. Hodí sa k deju a vystihuje ho proste.

Bodovanie Kiichigo: 10/10

(Ichigo)  Takýto názov som ešte nevidela, čo je naozaj dobre :)

Bodovanie Ichigo: 10/10

3. Dej

(Kiichigo) Úprimne, keďže už stárnem, tak ma tento dej trošku dojal. Je smutný, ale tak dokonalo opísaný a presný až je normálne krásny. Vyslovene D.O.K.O.N.A.L.O.S.Ť. Po tom týždni dávky #nervov je toto naša odmena. Fakt sa ti to podarilo. Nemám čo dodať.

Bodovanie Kiichigo: 10/10

(Ichigo) Dej je krásny aj smutný zároveň. Naozaj krásne opisuješ to, akým si tí ľudia prešli peklom. Aj to, čo robili nevinným ľuďom a aj ako ich brali do toho tábora. Nemáš veľa kapitol, ale táto kniha si určite zaslúži byť viac videná :)

Bodovanie Ichigo: 10/10

4.Gramatika a pravopis

(Kiichigo) Žiadné viditeľné chyby, proste prepracovaný všeobecne príbeh.

Bodovanie Kiichigo: 10/10

(Ichigo)  Nenašla som žiadne chyby :)

Bodovanie Ichigo: 10/10

5. Originalita

(Kiichigo) Nikde som nevidela príbeh na takúto tématiku v takejto originálnej forme. Zapojila si do toho kreativitu, fakt si zaslúžiš veľkú pochvalu.

Bodovanie Kiichigo: 10/10

(Ichigo) Príbeh je určite originálny, pretože som na wattpade nikde nevidela takýto príbeh. Je naozaj dobré, že si do deju zapojila aj tú nemčinu, a to je dôkaz, že si to neodflákla a boli tam aj spomenuté tie veci z toho tábora.

Bodovanie Ichigo: 10/10

6. Celkový dojem + rady

(Kiichigo) Smutný, pravdivý, realistický a krásny príbeh, ktorý si zaslúži byť zviditeľnený. Je fakt úžasný.. myslím to vážne..

Celkové bodovanie knihy Kiichigo: 10/10

(Ichigo) Je to hrôzostrašne krásne! :D určite pokračuj v písaní. Teším sa na ďalšie kapitoly.

Celkové bodovanie knihy Ichigo: 10/10

7. Komu by sme to odporúčali

(Kiichigo) Ľuďom, ktorí majú radi históriu a určite tématiku na tábory a štipku Romance.

(Ichigo) Ľuďom, ktorí majú radi históriu a realistické príbehy, a tiež ľuďom, ktorí sa radi  dozvedia niečo nové o koncentračnom tábore. Ako som spomínala, teším sa na ďalšie kapitoly :)

Dúfame, že sa ti recenzia páčila. Prajeme pekný zvyšok dňa/ večera :)

Recenzie Where stories live. Discover now