Miluješ ma? Tak to dokáž...

46 7 3
                                    

Názov: Miluješ ma? Tak to dokáž...
Autorka: freddiekiss
Kategória: Teen fiction

1.Cover

(Kiichigo) Cover je nádherný a fakt sa podaril.

Bodovanie Kiichigo: 10/10

(Ichigo) Na covery neni nič zlé. Je jednoduchý a pekný.

Bodovanie Ichigo: 10/10

2. Názov knihy

(Kiichigo) No neviem, prečo to máš na covery napísané po anglicky a potom v descrip po slovensky. To by som zmenila.

Bodovanie Kiichigo: 6/10

(Ichigo) No celkom ma pletie, že názov máš po slovensky, ale na covery je po anglicky, a tiež som videla podobných názvov viacej.

Bodovanie Ichigo: 8/10

3. Dej

(Kiichigo) Dej ma bavil a zaujal, keďže som človek, ktorý sa zažierá do romance/chicklit.. Klobúk dolu.

Bodovanie Kiichigo: 10/10

(Ichigo) Nemala som žiadny problém s dejom. Je to taká oddychovejšia knižka po náročnom dni, keď sa konečne dotrepete domov a popíjate si pritom kávičku. Ja tento žáner moc nevyhľadávam, ale inak je v pohode. A je tam moja menovkyňa, čím si ma potešila ( i keď sa asi vyskytla len raz pokiaľ viem a nepatrila asi medzi tie milšie postavy :D)

Bodovanie Ichigo: 10/10

4.Gramatika a pravopis

(Kiichigo) Zopár preklepov sa našlo, nejaké tie drobné chyby, ale inak fajn.

Bodovanie Kiichigo: 7/10

(Ichigo) Našla som pár chybičiek,
ale inak nič vážne.

Bodovanie Ichigo: 10/10

5. Originalita

(Kiichigo) Videla som niekoľko príbehov podobných tomuto, ale aj napriek tomu ma príbeh bavil.

Bodovanie Kiichigo: 6/10

(Ichigo) No na wattpade sa vyskytuje viac príbehov na túto tematiku, ale inak si myslím, že je celkom originálny.

Bodovanie Ichigo: 9/10

6. Celkové hodnotenie knihy+ rady

(Kiichigo) Jednoducho romance kniha, ktorá ma bavila a mala hlavu aj pätu.

Celkové hodnotenie knihy Kiichigo: 7/10

(Ichigo) Myslím, že som už spomenula všetko :)

Celkové hodnotenie knihy Ichigo: 8/10

7. Komu by sme knihu odporučili

(Kiichigo) Zažratým ľudom do romance (ako som ja) a určite dievčatám.

(Ichigo) Tínedžerom, ktorí majú radi túto tematiku :)

Dúfame, že sme ťa neurazili. Prajeme pekný zvyšok dňa :)

Recenzie Where stories live. Discover now