Názov: Žít na moment v barvách trikolóry
Autorka: ElleJakobson
Kategória: Humor
Upozornenie: Obsah pre dospelých1.Cover
(Kiichigo) Cover je jednoduchý a nie je preefektovaný, čo cením.
Bodovanie Kiichigo: 10/10
(Ichigo) Cover je pekný a jednoduchý. Autorku by som možno dala dole, ale inak ti nemám čo vytknúť.
Bodovanie Ichigo: 10/10
2. Názov knihy
(Kiichigo) S takýmto názvom som sa ešte nestretla.
Bodovanie Kiichigo: 10/10
(Ichigo) Naozaj originálny názov. Na wattpade som sa s ním nikdy nestretla :)
Bodovanie Ichigo: 10/10
3.Dej
(Kiichigo) Dej bol zaujímavý a bavil ma. Nechcem si prísť ako rasistka, ale tie narážky "biely cikán" "černý cikán" ma dostávali :D
Bodovanie Kiichigo: 10/10
(Ichigo) Dej je naozaj pekný. Naozaj pekne opisuješ veci a je vidno, že si si dala záležať. Najprv som nevedela, čo mám očakávať, ale tvoj príbeh ma nesklamal. Je pekný a je dobré, že si tam zapojila humor a aj paródiu.
Bodovanie Ichigo: 10/10
4. Gramatika a pravopis
(Kiichigo) V gramatike a v pravopise neboli žiadné výrazné chyby.
Bodovanie Kiichigo: 10/10
(Ichigo) Nenašla som žiadne chyby.
Bodovanie Ichigo: 10/10
5. Originalita
(Kiichigo) Takúto knihu som ešte nikde nevidela, fakt je super :D
Bodovanie Kiichigo: 10/10
(Ichigo) Na wattpade som nevidela nejaké knihy na túto tematiku, možno sú nejaké, ale ja o nich neviem :)
Bodovanie Ichigo: 10/10
6. Celkový dojem+ rady
(Kiichigo) Kniha ma bavila, nebola otrepaná a zaslúžila by si si viac čitateľov. Fakt sa na wattpade vyskytuje takýchto príbehov málo, len tak ďalej, pokračuj v tvorbe!
Celkové hodnotenie knihy Kiichigo: 8/10
(Ichigo) Je to naozaj zaujímavý a aj napínavý príbeh. Nemám čo dodať, len tak ďalej! :)
Celkové hodnotenie knihy Ichigo: 10/10
7. Komu by sme knihu odporučili
(Kiichigo) Tým, ktorí majú radi knihy s humorným vyznením a hlavne tým, čo oceňujú originalitu.
(Ichigo) Fanúšikom historical fiction a aj ľuďom, ktorí by si radi prečítali niečo nové, a tiež ľuďom, ktorí majú radi paródiu a humor :)
Dúfame, že sme ťa neurazili. Prajeme pekný zvyšok dňa :)
YOU ARE READING
Recenzie
Random„Ak sa nevieš zmieriť s úprimnosťou a iným názorom, tak radšej ani nepíš." Úprimná konštruktívna kritika na vaše príbehy, ktoré nám pošlete na facebook, do správ na wattpade a komentárov. Sme Kiichigo a Ichigo a snažíme sa pomáhať, nie hejtiť. Náš d...