Názov: Absolútna sila 1
Autorka: CaiitlinP
Kategória: Fantasy1. Cover
(Kiichigo) Cover je jednoduchý, zmenila by som fond a trošku by som sa s ním viac pohrala.
Bodovanie Kiichigo: 8/10
(Ichigo) Cover je celkom fajn. To pozadie by som možno zmenila a trochu by som sa s ním pohrala.
Bodovanie Ichigo: 8/10
2. Názov knihy
(Kiichigo) =||=
Bodovanie Kiichigo: 10/10
(Ichigo) Názov je originálny.
Bodovanie Ichigo: 10/10
3. Dej
(Kiichigo) Dej ma bavil a zaujal. Fakt sa mi páči tá originálnosť. A s tým, že si tam dala tie japonské mená, a.k.a obrázky z anime, si si ma získala.
Bodovanie Kiichigo: 10/10
(Ichigo) Dej je celkom zaujímavý. Už som si myslela, že to bude niečo otrepané, ale je vidno, že si tam zapojila vlastnú fantáziu. Za mňa má tento príbeh určite hai :) Možno by som trošililinku spomalila dej, ale inak ti nemám nič vytknúť. Je to taký oddychový príbeh.
Bodovanie Ichigo: 10/10
4. Gramatika a pravopis
(Kiichigo) Preklepov si tam mala niekoľko, ale inak to bolo v pohode.
Bodovanie Kiichigo: 7/10
(Ichigo) Pár chybičiek sa našlo, ale to bolo skôr z nepozornosti.
Bodovanie Ichigo: 10/10
5. Originalita
(Kiichigo) Príbeh mi príde dosť orginálny, čiže nemám čo dodať.
Bodovanie Kiichigo: 10/10
(Ichigo) No myslím, že príbeh je naozaj originálny. Určite pokračuj v písaní, pretože čím viac píšeš tým sa lepšie zdokonaluješ! ;)
Bodovanie Ichigo: 10/10
6. Celkové hodnotenie knihy+ rady
(Kiichigo) Kniha ma baví a aj bude, je to vyslovene kniha pre človeka ako som ja, čiže len tak ďalej.
Celkové hodnotenie knihy Kiichigo:
(Ichigo) Myslím, že som sa dostatočne rozkecala :D
Celkové hodnotenie knihy Ichigo: 9/10
7. Komu by sme knihu odporučili
(Kiichigo) Jednoznačne všetkým otaku a fanúšikom fantasy.
(Ichigo) Fantasy fanúšikom a myslím, že aj otaku si tam nájdu svoje veci :)
Prajeme pekný zvyšok dňa :)
YOU ARE READING
Recenzie
Random„Ak sa nevieš zmieriť s úprimnosťou a iným názorom, tak radšej ani nepíš." Úprimná konštruktívna kritika na vaše príbehy, ktoré nám pošlete na facebook, do správ na wattpade a komentárov. Sme Kiichigo a Ichigo a snažíme sa pomáhať, nie hejtiť. Náš d...