Očami servírky

82 6 0
                                    

Názov: Očami servírky
Autorka: ChennayaDeangel
Kategória: Short story

1. Cover

(Kiichigo) Cover je dobrý, ale nepáči sa mi ten čierny rámček pri kraji. Ten by som odtiaľ dala preč.

Bodovanie Kiichigo: 9/10

(Ichigo) Cover sa mi páči :) Je jednoduchý a vyžaruje z neho príjemná atmosféra.

Bodovanie Ichigo: 10/10

2. Názov knihy

(Kiichigo) V pohode.

Bodovanie Kiichigo: 10/10

(Ichigo) Názov je originálny. Hodí sa ku knihe, a nič zlé ti na neho nemôžem povedať :)

Bodovanie Ichigo: 10/10

3. Dej

(Kiichigo) Taký chill content celkom.
Nemám čo vytknúť.

Bodovanie Kiichigo: 10/10

(Ichigo) Dej sa mi naozaj páči. Milujem tieto oddychovejšie knihy, kde človek môže vypnúť. Táto kniha sa mi strašne páči a dúfam, že budeš pokračovať v ďalších kapitolách :)

Bodovanie Ichigo: 10/10

4.Gramatika a pravopis

(Kiichigo) =||=

Bodovanie Kiichigo: 9/10

(Ichigo) Drobné chybičky som našla, ale inak nič :)

Bodovanie Ichigo: 10/10

5. Originalita

(Kiichigo) Príbeh je originálny, páčil sa mi a nie je otrepaný.

Bodovanie Kiichigo: 10/10

(Ichigo)  Príbeh je originálny. Na wattpade nájdete strašne málo príbehov na takúto tematiku, a preto si to človek cení hlavne, ak je príbeh naozaj dobrý a tvoj je :)

Bodovanie Ichigo: 10/10

6. Celkový dojem + rady

(Kiichigo) Chill kniha, žiadné klišé, opisovanie deja fakt nice, nemám čo dodať.

Celkové bodovanie Kiichigo: 10/10

(Ichigo) Pocity z tejto knihy mám pozitívne. Páči sa mi to, ako vykresľuješ život, a ako opisuješ aj robenie kávy (hlavne, keď mi robíš chúťky a ja sa musím uspokojiť so svojou domácou kávou :D).

Celkové bodovanie Ichigo: 10/10

7. Komu by sme to odporučili

(Kiichigo) Odporúčam túto knihu tým, ktorý radšej čítajú kratšie kapitolky a knihy + majú radi chill knihy s originálnym contentom.

(Ichigo) Určite ju odporúčam ľuďom, ktorí majú radi kávu, romantiku a oddychové príbehy so šálkou kávy :)

Dúfame, že sme ťa neurazili, a že nás pozveš na šálku kávy :D Prajeme pekný zvyšok dňa :)

Recenzie Where stories live. Discover now