Názov: City of dream
Autorka: LucyChyl
Kategória: Romance1.Cover
(Kiichigo) Cover sa mi absolútne nepáči. Font je pekn, ale vyzerá to ako keby si tam skopírovala dva obrázky na nejakú tapetu.
Bodovanie Kiichigo: 2/10
(Ichigo) Neviem. Mne osobne sa moc nepáči. Je to akoby si tam napchala obrázky a už je to hotovo. Potom som rozmýšlala nad tým, čo je z toho názov. Autorku by som dala dole a font písma by som zmenila.
Bodovanie Ichigo: 5/10
2. Názov knihy
(Kiichigo) Všade je ten DREAM, DREAM, DREAM. Popracuj na tom názve, napríklad by som tomu dala slovenský názov a nie anglický :)
Bodovanie Kiichigo: 5/10
(Ichigo) S názvom by som lepšie popracovala. Už som videla pár takýchto názvov.
Bodovanie Ichigo: 9/10
3. Dej
(Kiichigo) Zápletka v tom lieradle bola fakt super, ale dej bol moc nezmyselný a prirýchly..
Bodovanie Kiichigo: 2/10
(Ichigo) Dej je podľa mňa moc rýchly, a tiež, keď píšeš niečo na druhý deň tak by si to mala niečím oddeliť, aby v tom čitateľ nemali chaos. Je dobré, že si tam zapojila svoju fantáziu. Ale toto je, len môj názor. Potom mi tiež trochu vadila priama reč
Bodovanie Ichigo: 7/10
4.Gramatika a pravopis
(Kiichigo) Priamá reč bola horror sama o sebe, ale na druhú stranu si mala celkom v pohode pravopis. Ale gramatika.. neviem či to bolo autokorekciou, ale bola strašná.
Bodovanie Kiichigo: 5/10
(Ichigo) S pravopisom si ma niekdy prekvapila, lebo si vedela tie ťažšie veci a na druhú stranu si mala problém s tými ľahšími.
Bodovanie Ichigo: 7/10
5. Originalita
(Kiichigo) Príbeh je originálny, jedine ten názov.
Bodovanie Kiichigo: 9/10
(Ichigo) No prekvapila si ma. Čakala som, že sa hneď dostanú do Paríža, čk by nemolo moc ideálne. Čiže keby si príbeh trochu poupravovala, tak by mohol patriť medzi tie lepšie príbehy :)
Bodovanie Ichigo: 8/10
6. Celkové hodnotenie knihy+ rady
(Kiichigo) Zápletka dobrá, prirýchly dej, priamá reč a preklepy nedobré, cover sa mi nepáčil, ale dej je originálny.
Celkové hodnotenie knihy Kiichigo: 4/10
(Ichigo) Celkom si ma prekvapila :)
Celkové hodnotenie knihy Ichigo: 7/10
7. Komu by sme knihu odporučili
(Kiichigo) Tým, čo si nepotrpia na gramatike, preklepoch, pravopise a priamej reči a zaujíma ich hlavne dej.
(Ichigo) Romance fanúšikom a ľuďom, ktorým nevadia pravopisné chyby a majú radi celkom originálny príbeh :)
Dúfame, že sme ťa neurazili. Prajeme pekný zvyšok dňa.
YOU ARE READING
Recenzie
Random„Ak sa nevieš zmieriť s úprimnosťou a iným názorom, tak radšej ani nepíš." Úprimná konštruktívna kritika na vaše príbehy, ktoré nám pošlete na facebook, do správ na wattpade a komentárov. Sme Kiichigo a Ichigo a snažíme sa pomáhať, nie hejtiť. Náš d...