Názov: Lea Honor: Třpýtíci se město
Autorka: LenkaLB
Kategória: Fantasy1. Cover
(Kiichigo) Cover je jednoducho dokonalý a naozaj sa mi páči. Font je dosť vhodný a určite ma zaujal.
Bodovanie Kiichigo: 10/10
(Ichigo) Cover je jednoducho krásny. Je naozaj dobre prepracovaný a dobre premyslený. Hodí sa k tvojmu príbehu a nič zlé ti na neho nemôžem povedať.
Bodovanie Ichigo: 10/10
2. Názov knihy
(Kiichigo) Názov je v pohode, ale keďže som Slovenka tak sa mi fakt nehorázne ťažko vyslovuje slovo Třpytíci :D ale inak nemám čo vytknúť.
Bodovanie Kiichigo: 10/10
(Ichigo) V jednoduchosti je krása. Názov nie je príliš dlhý, ale ani krátky je tak akurát. I keď som mala problém slovo Třpytíci vysloviť aj napísať :D
Bodovanie Ichigo: 10/10
3. Dej
(Kiichigo) Páčilo sa mi ako si do toho zapojila svoju fantáziu a ako si opisovala celkový dej. Dej je fakt zaujímavý a hlavne sa mi páčili niektore napínavé scénky, nebolo to žiadne klišé. Za mňa dole klobúk.
Bodovanie Kiichigo: 10/10
(Ichigo) Očarila si ma svojím príbehom a o chvíľu som si ho aj obľúbila. Dej nie je odfláknutý, ale dobre premyslený. Musím povedať, že ak je niekto milovník fantasy, tak si tvoju knihu určite nenechá ujsť :)
Bodovanie Ichigo: 10/10
4. Gramatika a pravopis
(Kiichigo) Vôbec nemám čo vytknúť.
Bodovanie Kiichigo: 10/10
(Ichigo) Nenašla som žiadne výrazné chyby.
Bodovanie Ichigo: 10/10
5. Originalita
(Kiichigo) Originálnosť je to sama o sebe. Celý dej nie je nejakým spôsobom prekopírovaný, otrepaný a sám o sebe je dej FAKT originálny.
Bodovanie Kiichigo: 10/10
(Ichigo) Knižka je naozaj originálne spravená a premyslená :)
Bodovanie Ichigo: 10/10
6. Celkové hodnotenie knihy+ rady
(Kiichigo) V jednoduchosti je krása. A pri tomto príbehu to... jednoznačne platí. Zaujímavý a pútavý dej, ktorý ma oslovil už keď som videla cover.
Celkové hodnotenie knihy Kiichigo: 10/10
(Ichigo) Pútavá, záhadná, originálna, naozaj úžasná kniha. Teším sa na ďalšie kapitoly :)
Celkové hodnotenie knihy Ichigo: 10/10
7. Komu by sme knihu odporučili
(Kiichigo) Fanúšikom fantasy s historickým nádychom a tým, čo si potrpia na originalite.
(Ichigo) Fantasy fanúšikom, ale nie len im, ale každému, ktorí obdivuje originálne a pútavé knižky :)
Prajeme pekný zvyšok dňa :)
YOU ARE READING
Recenzie
Random„Ak sa nevieš zmieriť s úprimnosťou a iným názorom, tak radšej ani nepíš." Úprimná konštruktívna kritika na vaše príbehy, ktoré nám pošlete na facebook, do správ na wattpade a komentárov. Sme Kiichigo a Ichigo a snažíme sa pomáhať, nie hejtiť. Náš d...