Prečo On?

45 9 3
                                    

Názov: Prečo On?
Autorka: dope20011
Kategória: Romance

1.Cover

(Kiichigo) Cover je jednoduchý a pekný. Nemam čo dodať.

Bodovanie Kiichigo: 10/10

(Ichigo) Cover je naozaj pekný. Neni na ňom nič zlé.

Bodovanie Ichigo: 10/10

2. Názov knihy

(Kiichigo) Názov nie je najoriginálnejší, ale hodí sa k deju.

Bodovanie Kiichigo: 4/10

(Ichigo) Na názve by som popracovala, pretože na wattpade je x takýchto názvov.

Bodovanie Ichigo: 9/10

3. Dej

(Kiichigo) Dej bol zaujímavý a smutný, akurát mi vadili tie krátke kapitoly. Trošku si ten dej urýchlila, ale dalo sa to.

Bodovanie Kiichigo: 7/10

(Ichigo) Dej je celkom zaujímavý. Naozaj máš zaujímavý štýl písania. Ešte som sa s takým príbehom na wattpade nestretla. Ale dávala by som na tvojom mieste odseky, pretože takto to máš na sebe všetko nalepené.

Bodovanie Ichigo: 9/10

4.Gramatika a pravopis

(Kiichigo) Pár preklepov tam je. Najviac mi vadila priama reč, keďže si ju nepísala úvodzovkami. Ďalej, prosím oddeluj príbeh odsekami, bude sa to lepšie čítať.

Bodovanie Kiichigo: 3/10

(Ichigo) Pár chybičiek som našla napr. nieje sa píše oddelene. Ale myslím, že tie chybičky boli skôr z nepozornosti. Ale vadila mi priama reč. Teda to, čo mala byť priama reč. Priama reč musí mať vždy uvádzacie znamienka napr. ,,Janko išiel do školy včera," poznamenal Jožko.

Bodovanie Ichigo: 7/10

5. Originalita

(Kiichigo) Ešte som sa s takým príbehom mestretla, ale bolo to celkom klišé.

Bodovanie Kiichigo: 10/10

(Ichigo) Tvoj príbeh bol celkom originálny :)

Bodovanie Ichigo: 10/10

6. Celkové hodnotenie knihy+ rady

(Kiichigo) Kniha mala na mňa depresívny dojem, ale zaujala. Je to taký klišé príbeh. Jedine čo uprav je priama reč, odseky a preklepy.

Celkové hodnotenie knihy Kiichigo: 5/10

(Ichigo) Myslím, že som už všetko povedala :D

Celkové hodnotenie knihy Ichigo: 8/10

7. Komu by sme knihu odporučili

(Kiichigo) =||=

(Ichigo) Romance fanúšikom, a taktiež ľuďom, ktorí majú radi originálne príbehy.

Dúfame, že sme ťa neurazili. Prajeme pekný zvyšok dňa :)

Recenzie Where stories live. Discover now