Medicine [CZ]

46 8 2
                                    

Názov: Medicine [CZ]
Autorka: k_kaspar
Kategória: Mystery/ Thriller

1.Cover

(Kiichigo) Cover sa mi páči, akurát moc nejde vidieť meno autora kvôli fontu :D

Bodovanie Kiichigo: 8/10

(Ichigo) Myslím, že cover je naozaj pekný. Možno by som dala autora dole do rohu, pretože som si ho vôbec nevšimla, ale inak je naozaj krásny.

Bodovanie Ichigo: 10/10

2. Názov knihy

(Kiichigo) Takýchto názvov sa na wattpade vyskytuje dosť, ale keďže sa hodí k deju je to u mňa plus. 

Bodovanie Kiichigo: 9/10

(Ichigo) Možno sa vyskytuje na wattpade takýto názov, ale ja som ho nevidela :)

Bodovanie Ichigo: 10/10

3. Dej

(Kiichigo) Dej bol naozaj zaujímavý, bavil ma a fakt klobúk dole, vidno, že si si s tým dala záležať :)

Bodovanie Kiichigo: 10/10

(Ichigo) Dej ma naozaj prekvapil. Ešte som na wattpade nič nečítala formou dialógu a bolo to naozaj zaujímavé :)

Bodovanie Ichigo: 10/10

4.Gramatika a pravopis

(Kiichigo) Gramatika a pravopis boli v pohode, pár preklepov sa našlo, ale inak nemám čo vytknúť.

Bodovanie Kiichigo: 9/10

(Ichigo) Nenašla som žiadne chyby.

Bodovanie Ichigo: 10/10

5.Originalita

(Kiichigo) Príbeh na túto tematiku som ešte nevidela, čo je fakt super.

Bodovanie Kiichigo: 10/10

(Ichigo) Príbeh je originálny. Na wattpade som žiadny takýto príbeh nevidela, čo sa cení :)

Bodovanie Ichigo: 10/10

6. Celkové hodnotenie knihy+ rady

(Kiichigo) Zo začiatku som sa v knihe strácala, ale inak to bolo fakt zaujímavé.

Celkové hodnotenie knihy Kiichigo: 10/10

(Ichigo) Tak mne sa to naozaj páčilo! Určite pokračuj v písaní, máš talent :)

Celkové hodnotenie knihy Ichigo: 10/10

7. Komu by sme knihu odporučili

(Kiichigo) Tým, ktorých zaujíma thriller a originálny content.

(Ichigo) Mystery a thriller fanúšikom, ktorí majú radi knihy vo forme dialógu.

Dúfame, že sme ťa neurazili. Prajeme pekný zvyšok dňa.

Recenzie Where stories live. Discover now