♥01♥

970 78 0
                                    

Mint minden nap, ma is korán reggel, pontosabban fél hatkor ébresztett a telefonom. Pár perc fetrengés után (ami kb. fél órára sikeredett) kipattantam az ágyamból és a fürdőbe indultam. Csodás tükörképem látványa ma sem ragadtatott el. Gyorsan lezuhanyoztam, majd megfésülködtem és a törölközőt magamra csavarva baktattam vissza a szobámba. Kikaptam a legelső ruhadarabot, ami a kezem közé került és már vettem is volna fel, amikor észrevettem, hogy a szomszéd néni kölcsön kapott felsője akadt kezeimbe.-Franc.. -Motyogtam fáradtan és félredobva a felsőt, ezúttal bele is néztem a szekrényembe. Öltözködés után, mivel nem voltam éhes, csak fogat mostam, majd magamra kaptam a hátitáskámat, cipőmet a lábamra erőszakoltam és elindultam a suliba.

-Sziasztok! -köszöntem a többieknek, ahogy beléptem a terembe. Osztálytársaim nagy része pletykálkodott, vagy valami új videójátékról tárgyalt. A sok hamis vigyorgás már korán reggel nagyon tudja idegesíteni a szemeim.
-Szia Hyun!- lépett oda hozzám Yuta, a padtársam. A Hyun név, az valamiféle rövidítése a nevemnek, amit ő talált ki.            -Képzeld, ma jön egy új osztálytárs!- Mosolygott szélesen. -Az jó.. - Bólintottam egy aprót,  egy kisebb mosolyt erőltetve arcomra, majd leültem a helyemre, ő pedig bevágódott mellém. A következő pillanatban már nyílott is az ajtó és az osztályfőnök lépett be rajta, mögötte egy magas fiú lépkedett.Haja hófehérre volt festetve,de szemem mégsem azon akadt meg, hanem a nyakán. Nyakörv volt rajta. Egy vörös nyakörv, amiből kiállt valami, de azt már nem láttam, hogy mi.

-Bemutatom az új osztálytársatokat, Lee TaeYongot. Kérlek viseljétek gondját.-Mutatta be a fiút a tanár, majd leültette a legutolsó padba.
- Heh, ez tuti valami gengszter gyerek- Súgta Yuta a fülembe a fiút nézve.
-Lehet, de az a nyakörv az tetszik- Vontam meg a vállam, miközben előre fordultam.- Ne bámuld, fordulj előre!- böktem meg a vállát, jelezve, hogy a tanár kezdené az órát.
-Szünetben ismerkedhettek. Most viszont óra van.- Jelentette ki, majd kiadta a feladatokat.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Na, meg is lenne az első rész :)
Elég rövidre sikeredett... Mindegy, majd a kövi rész hosszabb lesz.

Nyakörv Where stories live. Discover now