♥️19♥️

310 63 8
                                    

Én a kanapé egyik végén, Taeyong durcogva a másikon. Lábai felhúzva, keze pedig arcát simogatta, melyen egy eléggé szépre sikerült tenyérlenyomat lapult. És hogy hogyan jutottunk ide? Hát..nem az én hibámból.

Olyan hamar eltelt a nap, még az órák sem tudtak megakadályozni abban, hogy boldogságomban hazaszáguldjak. Vagyis csak olyan érzés volt, hiszen minden egyes pillanatban a délutánról álmodoztam.

"Ma tuti lesz valami különleges..
Ma este lehet belépek a felnőttek világába..
Ahh Taeyooong miért csinálod ezt veleem??
Még ártatlan a lelkem...nem szabad bemocskolnii...
Úristen, lehet lesznek kis Taeyong babák...
De neeem..olyan messzire nem megyünk azért, hogy megtegyük..
Nem, csóknál több nem lesz!
Ahj..de ha akarja, akkor talán mégis...hisz fizetésről beszélt.."

-Mégis mi a jó isten költözött bele az agyamba?! Még sosem voltak ennyire hülye gondolataim..esküszöm Tae elveszi a józan eszem- motyogtam magamban mikor beléptem a lakásom ajtaján. Taeyongra még egy kicsit várnom kellett, mert valamilyen oknál fogva az ofő feltartotta még egy kicsit suli után. De sebaj, 10 vagy 15 perc nem a világ, az is elrepül..

-Megjöttem~!- tépte fel az ajtót a várva várt személy, majd cipőit és táskáját ledobva fészkelte be magát a kanapéra.
-Éhes vagy?- kérdeztem, hátha kicsit el tudom terelni a dolgokat, így nem lesz eszébe semmilyen perverzség, hisz jelen pillanatban még csak a közelébe sem mertem menni, nemhogy még olyat csináljak vele.
-Igen...Mindennél jobban éhezem..- közeledett felém, de én azon nyomban a konyhába siettem.
-N-na és mit ennél?- kutakodtam a hűtőben, hátha a fejem is lehűl egy kicsit és nem lángol majd ilyen szinten. Na de nem volt a legjobb ötlet hátat fordítani neki..

- Té-ged! - súgta fülembe játékosan tagolva a szót, és derekamra kulcsolva kezeit megemelt, majd a nyitott hűtővel nem is törődve, behurcolt a szobámba. Kim HyeEun, a lángolófej...Lassan már híres is lehetek róla, hogy milyen jól tud égni a fejem, amit a lehető legjobban próbáltam most takarni.
-Nem teszek semmi olyat, amit nem szeretnél, szóval nincs miért aggódnod..- puszilgatta arcomon heverésző kezeimet végig, majd lassan, a csuklómnál fogva leszedte azokat onnan.
-Szeretsz?- bazsajgott felettem halvány pírben. -Ha igen, akkor nem nekem kellene most kezdenem..- utalgatott arra, hogy én csókoljam meg először. Nem kellett többször kérnie, de azért még egy szemforgatást odavágtam neki, nehogy könnyű prédára vegye a saját gazdáját. Aztán félénken először csak egy kisebb puszit nyomtam ajkaira, hisz még sosem csókoltam én először.
-Ez nem csók volt..mintha csak véletlenül épp összekoccant volna a szánk..ilyet már egy fiútól is kaptam egyszer..de az tényleg véletlen összeütközés volt- nevetett fel és továbbra is várta azt a nagy csókot tőlem..amit mondjuk meg is kapott egy pillanaton belül, csak nem a legprofibb módon..
Számat övéhez nyomtam és úgy pusziltam néha ajkai szélére, vagy éppen közepére. Választ azonban nem kaptam, mert valószínűleg ez sem egy "igazi csók" volt neki. De már úgy voltam vele, ha ennyit tettem az már csak egy kis extra rá, tehát nagylassan kicsúsztattam nyelvem hegyét és felső ajkát éríntettem vele. Na arra bezzeg Taeyong egyből rákapott, mintha csak valami csali kellett volna a halacskának. Nyelve átszökött az enyémhez, ezzel átvéve az irányítást. Annyira belemerültem az egészbe, hogy észre sem vettem, hol jár már Tae keze...

Ahha..a francokat vagyok én erre kész!

-NA ÁLLJON MEG A MENET!!- Eszméltem fel vagy két oktávval magasabb hangon az átlagosnál.
-Itt még mi nagyon nem tartunk!- ráncigálom ki Taeyong kezét pólóm alól, ami kis híján már a melltartóm alá is becsúszott.
-Ha én teljes egészemig a tied vagyok, akkor ez rád is igaz kéne, hogy legyen!- próbált ellenálni taszító kezeimnek és kicsit megint feljebb mászott keze pólóm alatt.
-AMÍG A GAZDÁD VAGYOK ADDIG TE ALATTAM VAGY!- úgy éreztem ez a dolog úgy megy, ha a keze feljebb csúszik, akkor belőlem a szavak is magasabb hangon jönnek ki.
-Hm..Nekem az is megfelel, ha én vagyok alul és te dominálsz... Bár szívesebben tudnálak magam alatt az első alkalommal- játszadozott velem pimasz vigyorral arcán.
-PERVERZ!!

Tehát így végezte Taeyong egy tenyérnyommal az arcán.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Megjött az ihlet!! :'D

Remélem tetszett, és ha így is van, kérlek valamilyen módon jelezd azt! :)

Folyt. a lehető leghamarabb hozom!

Nyakörv Where stories live. Discover now