Ledermedve bámultam ágaskodó testrészére, hirtelen azt sem tudtam, hogy most tényleg ennyire hülye, vagy csak tetteti.
-HÜLYE PERVERZ!!- ordítottam rá full vörös arccal, s becsaptam az ajtót.
-Miiii?-hallottam értetlenkedő, kétségbeesett hangját.- Dehát ne viccelj már, lehet valami bajom van!- mondta egyre halkulva, így a végét már alig hallottam. Nagyot sóhajtva léptem ki az ajtón, próbálva nem oda lentre nézni.
-Figyelj.... Nem tudom mi az istentől vagy ennyire tudatlan, de tőlem ne várjál felvilágosító órát!- tettem fel kezeimet mentegetőzve, erre legnagyobb meglepetésemre csuklómra fogva lökött neki a falnak.
-Hehe, hogy bevetted..Azért ennyire idiótának ne nézz! - mondta perverz, féloldalas mosollyal, ami jelen pillanatban olyannyira megingatott, hogy lábaim is össze akartak csuklani alattam.
-Na, mivan, piroska?!- nevetett fel halkan zavartságomat látva.
-Engedj el hülyegyerek.... Még mindig a szolgám vagy!- fordítottam el fejemet komor tekintettel, amit alig bírtam magamon tartani, hisz a szívem majd' kiszakadt a helyéről, a vérnyomásom meg kis híján kétszáz volt.
-Biztos hogy te ezt szeretnéd? Mert szerintem nagyon nem..- két csuklóm immár egy kézzel tartotta, de így sem tudtam szabadulni, másik keze meg lassan végigsimított arcomon, majd államnál fogva fordította vissza fejem, így kénytelen voltam meseszép szemeibe nézni. Aztán hirtelen megéreztem valamit odalent, amitől úgy éreztem le ég a fejem a helyéről.
-ENGEDJ EL TE HÜLYE, HOZZÁM PRÉSELED A VALAMID!!!- fészkelődtem össze-vissza, s már azon voltam, hogy megrúgom, de még mielőtt megtehettem volna, ráharapott ajkamra, s csókba kezdett. Ezúttal nyelve is könnyedén átszökött, ami egyszerre volt idegesítően zavarba ejtő és valami hihetetlenül csodálatos érzés.
-Ha lenne farkad, most tuti te is így végezted volna, nézett le sajátjára, majd egy apró csókot lehelt nyakamra, és elengedett.
-Lefoglalom a fürdőt! -jelentette ki, és már be is zárta maga után az ajtót.Percekig csak bámultam utána, majd lábaim feladták a szolgálatot, így egy pillanat alatt estem a földre. Arcomat takarva nevettem fel halkan, nem tudtam elhinni, hogy ilyen dolgok velem is történhetnek, de az biztos, hogy attól még, hogy kínomban azt se tudtam mit tegyek, elképesztően boldog voltam.
•••
Egy félóra elteltével jött csak ki, és egyből ledobta magát mellém.
-Ez eléggé utaló volt?- fordult felém széles mosollyal, én meg értetlenül, összehúzott szemekkel pislogtam rá. -Kicsit nagyon hangosan gondolkodtál a fürdőben... -kuncugott és átölelve adott egy puszit homlokomra.
-Azt mondtam, szeretlek, akkor az úgy is van.- ölelgetett, míg én fel sem fogtam, hogy mi van. Tehát.... Hangosan kondolkodtam...."Azóta a nap óta nem tett semmi olyat, ami arra utalna, hogy tényleg szeretne.."
Úristen, hogy én mekkora egy barom vagyok..
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Sziasztok!
Tudom, sokat kellett várni az új részig, de egyszerűen se időm, se energiám nem volt hozzá. ┌ʕ º ʖ̯ º ʔ┐
Ha tetszett, kérlek jelezd valahogy, és szerintem vagy ma, vagy holnap jövök egy újabb résszel!Pusza: PrittiV
YOU ARE READING
Nyakörv
FanfictionSziasztok! ♡ Elég sok fajta fanfictiont olvastam már és gondoltam én is megosztom veletek az én csodálatos agyam (nem nagy az ego XD) szüleményét. Remélem elnyeri tetszéseteket, ha meg nem, hát..... akkor nem. ;) ♣Két főszereplőnk: ◇Kim HyeEun ◇Le...