❤️21❤️

348 56 32
                                    

-Mi? Te meg mit beszélsz?- kaptam oldalra fejem, ami miatt kissé össze ütköztek ajkaink, hisz a fülemhez volt hajolva a kis kisegítőnk. De jó, nem is ismerem erre már véletlen le is kaptam..- ütöttem fejbe magam, de csak miután kicsit arrébb löktem a fiút.
-Naa.. Ezaz, tudod te hogyan kell féltékennyé tenni a pasast!!- húzta ajkait széles mosolyra az iménti kis véletlenre hivatkozva, közben szemei Taeyong és köztem cikáztak. Miután sikerült felfognom, hogy ezzel arra akart utalni, hogy Taeyongra nézzek, rájöttem, Tae is végignézte a kis balesetet. Szemöldökét összevonva, szúrós szemekkel nézett rám. Még mielőtt reagálhattam volna bármit is, a borz rátapadt és megcsókolta őt.
-MI A- Ugrottam volna egyből a lánynak, de a "kisegítő srác" megakadályozott ebben azzal, hogy kirángatott az udvarra.
-Így legalább kvittek vagytok!- hallottam még nyálkás hangját a szörnyszülöttnek kifelé menet.
-EZ KIBEBASZOTTUL A TE HIBÁD, NEM GONDOLOD?!- Ordítottam le a hapsi fejét amint kiértünk.
-Nem, ez a pasid hibája, amiért leengedte a védelmét, és a tiéd, mert a francnak se kéne ilyen hirtelen oldalra fordulnod!- Magyarázta ki magát egy mondatban. Igaza volt, ő nem tett semmi rosszat, hisz még most is csak segíteni akart, hisz azzal, hogy kihozott, egy gyilkosságtól mentett meg. Ha ő nem lett volna ott, szerintem 10 percen belül a sitten ülnék, csak mert felszabadítottam a világot egy űrlénytől..
-Figyelj.. Rá kell ébresztened a pasid, hogy milyen érzés ez neked, ha mással látod. Neki is meg kell tapasztalnia, sőt mi még tovább is megyünk, hogy a végeredménynél mindennél fontosabb legyél neki!- tette kezeit vállamra, ezzel nagyobb hatást keltve.. Azt hiszem.
-Várj, várjunk csak egy kicsit! Inkább először abban segíts, hogy te meg ki a jó lélek vagy?!- Értetlenkedtem feszülten.
-Hm.. Hogy ki? Hát életed értelme.

Kacsintott rám féloldalas mosollyal, amire elég furán néztem rá, de meg kell hagyni, nem volt csúnya a fiú, sőt még az is biztos, hogy rengeteg csaj megfordul utána

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Kacsintott rám féloldalas mosollyal, amire elég furán néztem rá, de meg kell hagyni, nem volt csúnya a fiú, sőt még az is biztos, hogy rengeteg csaj megfordul utána.. Lehet tán még fiúk is... Egyébként nem vagyok homofób, szóval miért is ne lehetne ilyen lehetőség is.
-Na, értem.. Humoros fiúcska vagy, de a nevedre vagyok kíváncsi. - forgattam meg szemeim, és komoly tekintettel vártam a választ.
-Eh.. Elrontod a pillanatot.. Ilyenkor kéne annak jönnie, hogy teljesen belém esel.. - biggyesztette ajkait, majd kis kuncogás után végre elmondta, ki is ő. - Hwang Wook-Hee, de neked csak Lucas!- vigyorgott egy enyhe meghajlás kíséretében.
Ohh szóval ő az a Lucas... Ugrott be a név, amit már azóta hallok lányoktól, mióta csak megkezdtem itt a sulit.  Egy felsőbb éves srác, aki meglehetősen népszerű a külsője és tehetsége miatt... Tipikus tökéletes fiú, akiben semmi hibát nem lehet találni. Legalább is akkor még nem ismertem az igazi Lucast....

 Legalább is akkor még nem ismertem az igazi Lucast

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Na itt is volna az új szereplő... Hihi..
Remélem szeretitek, én legalábbis nagyon nagy fanja lettem.. ^^"
Bármi vélemény róla?

Köszönöm, hogy elolvastad, folytatás a lehető leghamarabb! <3

Nyakörv Where stories live. Discover now