♠13♠
🌒🌓🌔🌕🌖🌗🌘
İyileştirecek olan zaman,
Daima hayal kırıklığına uğratır.kivircikbirdunya
(Bölüm şarkısı; Ze tije-Desmal)
Gözlerini araladığında ruhunun uykuda olduğunu farketti. Sonra ruhu uyandı ve kadına eşlik etti. Gözleri acıyordu. Dudakları kıpırdadı. Ağzını açamadı. Sağ yanağını hissetmiyordu. Yanağı sanki içine çökmüştü, tüm dertleriyle birlikte.
Ellerine baktı.
Eline serum takılmıştı. Kollarına baktığında anladı; damar yolu açamamışlardı. Kolları delik deşikti. Kapının sesini duydu.
Kafasını kaldırmadı.
Odaya Afran girdi. Revin'in uyuduğunu sanıyordu.
Bakışları ayaklarındayken saçlarını kaşıyarak girmişti odaya. Revin'in oturur pozisyonda olduğunu, serumu çıkardığını gördüğünde hızlı adımlarla Revin'e yetişti. Revin'in yüz ifadesi bitikti.
Kadın donuktu.
Sessizdi.
Afran parmaklarını kadının parmaklarının üzerine götürmüş, kadının serumun üzerinde duran elini çekmiş, parmaklarını kadının parmaklarına kenetlemiş;
"Serum bitsin!" demişti. Kadın parmaklarını tekrar elinin üzerinde duran iğneye götürdüğünde, Afran tekrar tuttu parmaklarını ve kendine çekti.
"Daha tetkikler yapılacak!" dedi. Ses tonu kadını ikna etmek ister gibiydi. Revin hızlıca başını sağa sola salladı. Kadının kulağındaki ve içindeki sesler büyüyordu.
"HASTAYI KAYBETTİK" içi acıyordu. Kulaklarını kapamak istedi. Anımsadığı sesler büyüdü;
"ABİ HADİ KALK" Yüreği neden her kırıldığında o nalet güne gidiyordu, beyni ve buna kalbide dahil neden her defasında o ellerinin soğuduğu ve daha sonra hiç ısınmadığı güne gidiyordu.
"ANNEM KIZAR GİTME" Sesler yakınlanıyordu. Yüreğinde yankı yapıyordu sesler.
"BEN ÖLÜRÜM O ÖLMESİN" Abi gel kurtar beni bu bataklıktan, çıkamıyorum.
Ve sesini kimse duymadı kadının. Çünkü kadın içine konuşuyordu her zaman ki gibi.
Afran derin nefes aldı.
"Tamam serum bitsin! Öyle çıkalım!"dedi. Revin boğulduğunu hissediyordu.Yaşadıkları hatırlatırken kendini, nefes alamadığını hissetti.
Adam kadının solgun yüzünün daha da solduğunu farketti. Revin'in hastane günlerini anımsadı adam. Ellerini Revin'in yüzüne yerleştirerek;
"Revin!"dedi. Revin soluk, feri kaçmış gözleriyle adama baktı. Afran kadının durumundan şüphelenerek ;
"Çıkalım mı?" diye sordu. Revin'in, Afran'ın sözüyle birlikte başını sallaması bir olmuş, Afran'ı harekete geçirmişti. Yatağın başında ki düğmeye bastı. Saniyesinde odaya gelen hemşireye emir verdi Serumu çıkarması için.
Revin konuşmamış gözlerini bir noktaya kitlemiş bakıyordu. Afran ona korkuyla bakan hemşireye emir vermiş hemen demişti.
Odaya doktor girmiş bu esnada hemşire serumu çıkarmaya başlamıştı. Doktor hastasının solgun yüzüne, tâkatsiz bedenine bakmış daha sonra Afran'a dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
REVİN (KAÇ - MA - K)
Ficción General???????????????????????????? Adım attı. Sağlam bastı. Bastığı yerin canı acıyor, kadının yürüyebilmesi için fırsat tanıyordu. Kadın, gözlerini gezdirdi, büyük bahçede duranlarda. Attığı adımlar onu konağın kapısına sürüklüyordu. Adım attı, acı k...