3. Facebook

2.1K 162 44
                                    

jeśli to czytasz to skomentuj, będzie mi miło

3.03.2016
Fredag 10:35

Evie od dwóch dni w głowie siedzi Chris. W końcu to jakaś odmiana, gdyż w jej życiu nic ciekawego się nie dzieje.
Wyszła ze szkoły i rozejrzała się po dziedzińcu. Wszyscy uczniowie stoją w swoich grupkach znajomych. Rudowłosa dołączyła do przyjaciółek.

- Ta chemia mnie wykończy! - pożaliła się Eva, na co Vilde zaczęła chichotać. - Co? - zapytała zdezorientowana dziewczyna.

- Masz na myśli chemię między tobą, a Chrisem? - zapytała rozbawiając tym pozostałe dziewczyny.

- O co wam chodzi? Pomiędzy nami nic nie ma, wymieniliśmy jedynie kilka słów na Tinderze. - odparła zirytowana Eva. Przecież nawet nie zna Chrisa. Raz się całowali na imprezie, ale była w tedy smutna i pijana.

- Dziewczyny, nie chcę wam przerywać tej ciekawej wymiany zdań, ale chyba mój imiennik z kumplami oceniają twój tyłeczek Eva, nie patrzcie się tam...- powiedziała Chris. Cztery pary oczu skierowało się na paczkę kumpli, a Chris pokręciła zażenowana głową. - Mówiłam wam, nie patrzcie się...

Fredag 18:30

Przyjaciółki siedzą w salonie Evy pijąc tanie wino. Jest jeszcze stosunkowo wcześnie, ale Eva jest już lekko pod wpływem.

-Pocałowałabym Chrisa, widziałyście jego usta? Czasem jak je oblizuje, to wygląda tak seksownie, że mam ochotę się na niego rzucić...-wymamrotała Eva.

-Mówiłaś, że pomiędzy wami nic nie ma. - zauważyła Vilde biorąc kolejnego łyka wina.

-Bo nie ma, tylko piszemy, ale nie miałabym nic przeciwko temu, żeby zabrał moje słodkie dziewictwo. - wyznała Eva i zaczęła się śmiać. Do jej koleżanek dotarło, że dziewczyna wypiła troszkę więcej niż one, gdyż na codzień nie porusza takich tematów.

- Jesteś dziewicą? - zdziwiła się Chris. - Nie sypiałaś z Jonasem?

- Hah, coś tam było, ale nie doszło do czystego seksu. - wyznała rudowłosa.

- Widzisz Noora, nie jesteś sama! - powiedziała uśmiechnięta Vilde. Noora słysząc to jedynie zmarszczyła brwi i nie skomentowała tego. - Mój pierwszy raz z Williamem był niesamowity. Co prawda między nami było potem dziwnie, ale teraz jest chyba okej.

Eva poczuła wibracje w kieszeni. Odblokowała telefon i ujrzała nową wiadomość od Chrisa, tym razem na facebooku.

Chris Schistad
Mam nadzieję, że z koleżankami nie macie jutro żadnych planów, bo Phil robi domówkę.

Eva Mohn
Może będziemy, moxe nie...

Chris Schistad
Będę ja, będziemy mogli porozmawiać wreszcie na żywo

Eva Mohn
Z tobą zaawszye

---------
błędy w w wiadomościach pisanych przez Evę są celowe! Napiszcie jakieś miłe komentarze...

norwegian fuckboy | chris schistadOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz