Satırlarımı okumaya vakit ayırmış olan herkese sevgi ve saygılarımla...
Bu kitabı burda sonlandırmak istiyorum.
Fakat tabiki şiirlerime son vermiyorum.Bu kitap iç dünyamda çıktığım yolculukta soluklanmak için uğradığım , duraksadığım küçük bir durak sadece...
Nefes alıp veren bir yüreğe sahip olduğum sürece. Yazmayı düşündüğüm şiir kitaplarımdan okumuş olduğunuz bir sayfa gibi düşünün bu kitabı...
Yeni şiir kitabıma Allah izin verirse romanım bittikten sonra başlayacağım.
Biliyorsunuz insan oğlu her zaman nefsine karşı zafer kazanamıyor.
Hele ki konu kendini eleştirmekse , kendine öz eleştiri yapmaksa , yada yapılan eleştirilere susmaksa...İşte bu nedenden dolayı yorumlara cevap vermek istemedim. Siz değerli dostların güzel yüreklerine teslim etmek istedim satırlarımı.
Bana göre kitapları değerli kılan yazanlar değil , okuyanlardır.
Olumlu yada olumsuz fark etmez.
Yapılan bütün yorumların samimiyetine inanıyor saygı gösteriyorum.Eleştiri olarak yazılan yorumlara ayrıca teşekkür ederim. Kendimde görmediğim yada görüp kabullenemediğim gerçekleri önüme serdiğiniz için , görmeme , bilmeme sebep olduğunuz için...
Okuduğunuz şiirlerin en güzellerini duygularınızda yaşamanız dileğiyle...
Okuduğunuz bu satırlardan sonra verecek olduğum molaya, final diye paylaştığım şiirden sonra başlayacağım...
Siz değerli dostlarımı verilen bu kısa arada , Ahiretliğim adlı romanımı okumaya davet ediyorum...
Okumaktan pişmanlık duymayacak olduğunuz, şiir tadında geçen romanımda buluşmak dileğiyle..
Allah'a emanetsiniz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lavinya
PoetryBaksana mevsimler bile dönüyor geriye.Seven insan dönmezmiydi şimdiye..