"Alio?"
"Dėde Čarli?"
"Šūdas...ar tu verkei?"
"Jo...visi mane paliko."
"Netiesa. Aš visada būsiu su tavimi."
"Ačiū."
"Be to, kas vyksta?"
"Džeikas. Jis buvo vaikinas kurį aš mokiau. Jis pasiėmė Alisą. Man atrodo, kad visą laiką ji manimi tik naudojosi. Juokingiausia yra tai, kad jeigu mes kartu su Džeiku kabėtume ant skardžio, ji net negaištu laiko, kad išgelbėtu jį."
"..."
"...Tu prisimeni Alisą, tiesa?"
"Aš ne toks senas kaip tavo tėvas. Aš prisimenu viską. Ištikrųjų, man niekada ji ir nepatiko. Ji vaidino lyg viską žino. Viską ką ji sakydavo budavo netiesa. ...Kas užaugino tą mergaitę?"
"..."
"Gerai. Atsiprašau. Krypstu nuo temos. Tai... taip išėjo, kad ji yra dviveidė kalė. Tai tu bandai man tai pasakyti?"
"Taip."
"Oh pala... tik nesakyk. Tu kaltini Džeiką?"
"..."
"Taigi. Gerai pasakei, Čarli. Bet rimtai, mes vaikinai, esame kvaili. Dauguma mūsų yra įžūlūs ir savanaudžiai. Na, aš buvau tobulas. Šansas buvo neblogas. Nieko ypatingo. Džeikui reikia... nedidelio stumtelėjimo."
"Oho."
"Žinau, tiesa? Aš esu žymiai patrauklesnis brolis-"
"Čarli!"
"Oh, tiesa. Dabar netinkamas metas džiaugtis. Tiesiog atkeršyk. Parodyk, kad tau gerai ir be draugų."
"... Man nesiseka kerštauti. Tu žinai tai."
"Ar tu tikrai esi Faros dukra? Ji turi įgūdžių. Ji mane išmokė grynai visko ką aš dabar žinau apie kerštą."
"Suprantu. Mama buvo kieta."
"Kaip gaila, kad ji viską nutraukė kai susilaukė tavęs. Kaip gaila."
"..."
"Tu palauk kelias dienas. Džeikas susprogdins tavo telefoną. Aš galiu net gi lažintis."
"Jis neatrodo, kad būtų toks vaikinas kuris darytu kažką panašaus į tai."
"Pfft. Visi vaikinai yra vienodi. Kiekviename yra dalelė Šanso. Įskaitant mane. Aš nenoriu būti toks kaip tas šiknaskylė."
"Mama sakė, kad tavo brolis patiko daugumai merginų."
"Nes aš nebuvau pakankamai suaugęs joms. Pasitikrink savo faktus, Ana."
"...Tu vienintelis kuris gali priversti mane šypsotis tokią akimirką."
"Nes aš nuos-"
"Ar tu priverti ir teta Gabe daug šypsotis?"
"Ana."
"Kas?! Čia tik klausimas."
"Tai paklausk jos to. Ne manęs."
"Čarliiiiiiiiiii."
"Ne. Palik mane ramybėje."
"Tiesiog pabučiuok ją. Na tiesiog pakštelėjimu. Galiu lažintis, kad ji tau atsakys į bučinį."
"..."
"Čarli. Tu tai gali. Tai tik pakštelėjimas. TAI IŠGYDYTU MANE GREIČIAU."
"Ne."
"Čarli. Jei tu mane myli, tu tai padarysi."
"Kodėl tau tai taip svarbu."
"NES JUS SKIRTI VIENAS KITAM."
"..."
"DABAR PASIBUČIUOKIT."
"Gerai."
"Pala... KĄ?!"
"..."
"TU NEGALI TAIP PADĖTI RAGELIO!"
"..."
"PUIKU AŠ TAVE SURASIU. IR APKABINSIU TAIP STIPRIAI, KAD TU MIRSI JEIGU TU IŠTESĖSI PAŽADĄ IR PABUČIUOSI TETA GABE."
Tikriausia pastebėjote, kad sulietuvinau vardus. Taip padariau nes manau, kad šitaip jie geriau skambės sakiniuose, bet jeigu jums tiko angliški vardai tai galiu pakeisti juos atgal. Ir jeigu kažkas nesupratote kurių nors vardų rašykit į komentarus, pasistengsiu juos paaiškinti.
YOU ARE READING
Teaching Stupidity
Short Story"Alio?" "Hey... čia Ana?" "...Žiūrint kas teiraujasi?" "Ji mano mokymosi partnerė?" "Uh...išsikrauna telefonas...trakšt.Trakšt. Negirdžiu tavęs." "...Tai net nebuvo popierius..." "TRAKŠT .TRAKŠT. NESUPRANTU KĄ SAKAI. IKI." Šioje istorijoje mergina v...