"Alio?"
"Aš liūdna, Čarli."
"Ir kodėl gi?"
"Nes...mūsų tema keičiasi. Ir man patinka pokyčiai."
"Oooooooh. Ar jis žino, kad tu vis klausai ir klausai jo balso žinutes."
"...Tai mudviejų paslaptis."
"Duok vaikinui laisvės. Tu buvai jo mažytis stumtelėjimas. Argi tu nelaiminga?"
"Aš jaučiu daug jausmų šiuo metu...jis dabar nešioja akinius. Aš net nežinojau, kad jis būdavo su kontaktiniais lęšiais."
"Neteisk knygos pagal jos viršelį, Ana."
"Aš neteisiu. Aš tiesiog nesitikėjau...kad pamėgsiu jo šitą pusę. Jis taip...atsiskleidė ir tai lyg narkotikas man. Aš priklausoma ir man vis neužtenka."
"Iš to ką matau, šis jausmas tarp judviejų yra abipusis."
"Tikriausiai...ei. Kaip ten tau su Gabe?"
"Aš vos jos neužmušiau. Norėjau pas ją užsukti, bet jos nebuvo namuose. Taigi aš jai parašiau ir ji atrašė man sakydama, kad ji bare. Ačiū Dievui aš pakankamai suaugęs, kad mane ten įleistu. Galima sakyti vos netrenkiau su savo pažymėjimu policininkui į veidą."
"..."
"Ji buvo girta."
"...Tai pabučiavai tu ją?"
"Ne. Aš jai padėjau. Netgi kai buvau supykęs ant jos, aš parvežiau ją namo, kol ji nieko nepadarė..."
"Tu kažko man nesakai..."
"..."
"Čarli. Kas ten nutiko?"
"Na kai esu toks geras vaikinas, padaviau jai vandens ir paguldžiau ją į lovą. Jau ruošiausi išeiti, nes nieko nenorėjau su ją daryti."
"...Beeet??"
"Tai buvo vienas iš tų momentu, ji palietė mano ranką ir paprašė pasilikti su ja. Na tai aš taip ir padariau. Ji galbūt mane... pabučiavo ir aš galbūt jai atsakiau į bučinį."
"Aš taip tavim didžiuojuosi!!! Ta buvo lyg sapnas žiūrėti kaip tu užaugi į vyrą. Bet kas dabar? Kaip jūs...na žinai..."
"Ji atsikėlė ir nusišypsojo. NUSIŠYPSOJO LYG BŪTU ĮVYKDŽIUSI KOKIĄ MISIJĄ. Aš rimtai galvojau, kad ji galvos, kad tai buvo klaida, bet... ji toliau gulėjo ant manęs. Šūdas. Ji moka valdyti padėti."
"...Ir jus visą laiką buvot apsirengę?"
"Taip, tu maža iškrypėle. Mes eisime išgerti kavos ryte, na žinai pasikalbėti."
"Tikiuosi geriausio. Man reikia, kad jus būtumėt kartu."
"Užsičiaupk ir paskambink Džeikui."
"Ne. Aš vis dar pykstu ant jo."
"Tu elgiesi kaip Šansas. Ew."
"O Džeikas elgiasi kaip mama. Dvigubas Ew."
"Geras pastebėjimas."
"Žinau."
YOU ARE READING
Teaching Stupidity
Short Story"Alio?" "Hey... čia Ana?" "...Žiūrint kas teiraujasi?" "Ji mano mokymosi partnerė?" "Uh...išsikrauna telefonas...trakšt.Trakšt. Negirdžiu tavęs." "...Tai net nebuvo popierius..." "TRAKŠT .TRAKŠT. NESUPRANTU KĄ SAKAI. IKI." Šioje istorijoje mergina v...