"Gerai...tu ką?"
"Tu žinai, kad Džeikas žaidžią futbolą?"
"Taip."
"Aš nuėjau į jo rungtynes, apsirengus mūsų mokyklos spalvas ir nusipaišius jo marškinėlių numerį ant žando ir dar buvau apsirengus jo komandos švarką. Tada jie laimėjo žaidimą, ir aš nubėgau pas jį ir jį pabučiavau."
"...visų akivaizdoje?"
"Ir tu teisus vėl, Čarli. Jis buvo nustebęs ir aš galėjau jausti visus į mus žiūrint ir tada jis mane pakėlė į orą. AŠ JAUČIAUSI YPATINGA."
"Aš tikiu."
"Tai buvo labai...malonu. Nebeslėpti nuo visų, kad mes draugaujam."
"Tai labai gerai, bet turiu vieną klausimą."
"Kokį?"
"Kur buvo Šansas? Jis tikrai tavęs nematė apsirengusios vaikino drabužiais ir numeriu ant tavo veido? Tai tiesiog rėkia 'Aš turiu vaikiną'."
"Jis užmigo. Mama užtikrino, kad jis neatsikeltu kai manęs nebus namie ar kai grįšiu namo. Nes grįžau vėlai, nes Džeikas ir aš...na. Dar viena glamonėjimosi sesija."
"Tu darai daugiau veiksmo nei aš. Tai tiesiog liūdna."
"Dėl to, kad tu nežengi jokių žingsniu! Imk Gabe!"
"Koks tikslas? Man reikės sugrįžti į koledžą greitai. Mano atostogos tuoj baigsis."
"Dieve, taip greitai?"
"Taip greitai, vaike."
"Velnias. Koledžo laiškai greitai bus išsiųsti."
"Taip...apie koledžą. Kaip jums su Džeiku viskas išeis jeigu jūs eisit į skirtingas mokyklas?"
"...Nežinau."
"Sakau, yra galimybė su santykiais per atstumą, bet santykiai greit iširsta. Yra labai maža galimybė, kad jie išlieka."
"...Dieve, nežinau. Aš ne- jis taip mane išblaško!"
"Toks vaikino tikslas. Mes išblaškom jus. Jūs greitai turėsit pakalbėti apie tai."
"...Čarli...kas jei mes-"
"Tikėkimės, kad taip nenutiks, gerai?"
"..."
"..."
"Gerai."
Nu ką bandau gražinti istoriją, nes aš jos gyvenime matau nepabaigsiu. Tik va pamiršau kaip aš rašiau Džeiko vardą, tai gal komentaruose galėtumėt pasakyt? Ta prasme neprisimenu ar Džeikas ar Džeisas so help me
YOU ARE READING
Teaching Stupidity
Short Story"Alio?" "Hey... čia Ana?" "...Žiūrint kas teiraujasi?" "Ji mano mokymosi partnerė?" "Uh...išsikrauna telefonas...trakšt.Trakšt. Negirdžiu tavęs." "...Tai net nebuvo popierius..." "TRAKŠT .TRAKŠT. NESUPRANTU KĄ SAKAI. IKI." Šioje istorijoje mergina v...