"..."
"..."
"Tau namų areštas."
"Užsičiaupk."
"Aš vakar galėjau mirti, Džeikai. Uberiai yra baisus."
"..."
"Tai aš parėjau. Neturėjau su savimi pinigų taip ar taip."
"Kodėl tu man neparašei? Galėjau sumokėti už tave. Arba grįžti pas tave."
"...Tai iš tikrųjų protingai pasakyta-EI! Aš buvau girta. Nekaltink manęs."
"...Aš nekaltinu tavęs, šakaliuke."
"Šakaliuke?! Tuoj aš tau parodysiu šakaliuką-Ugh. Kodėl aš stengiuosi? Išgeriau trys stiklines ir jau buvau mirus."
"Ha."
"Koks skirtumas, lepunėli...na kai kai mes dabar šnekam per telefoną...tai gal galėtum ateiti pas mane ir pasirūpinti manim? Toliausia aš nukeliauju iki kibiro...kuris yra prie pat manęs...tai, ar gali? Mano tėčio nėra namie, o mamai nerūpi. Aš paklausiau ar ji gali man padėti, bet ji pasakė, kad ne. Tai mamą turiu."
"Žinoma. Buvau truputį užsiėmęs, bet man reiktu tavo pagalbos."
"TAIP. AČIŪ MAŽUTI. ATNEŠK VIENĄ SAVO MEGZTINĮ IR DAUG SRIUBOS. Pala...ką tu veikei?"
"Rinkausi universitetą. Aš tiesiog...negaliu išsirinkti?"
"Aš nelabai žinau apie universitetus, bet bandysiu padėti. Čarlis galėtu padėti jei jį priversčiau. Tu jam patinki, bet jis apsimeta, kad tavęs nemėgsta."
"Ar jis irgi lankė Harvardą?"
"Džeikai, jam buvo pasiūlyti visos aštuonios Gebenės Lygos. Ir jis nei vienos nepasirinko. Aš nebuvau nustebusi... jo mokytojas buvo mano tėtis. Ir vaikine...mano tėtis turi praktikos."
"Damn."
"Tą pati sakiau. Čarlis iš tikrųjų yra protingas, bet taip neatrodo kai tu su juo bendrauji...oh. Aš turiu tau kai ką pasakyti."
"...Ar tai blogai ar gerai?"
"Tau pasirinkti."
"..."
"..."
"Paskyk gi, šakaliuke."
"Myliu tave. Taip aš taip pasakiau kai buvau girta, bet aš tau nemelavau."
"..."
"..."
"Pakartok."
"...Kai tu pasakysi man atgal."
"...Tu pirma."
"...Myliu tave.Myliu tave.Myliu tave. AŠ MYLIU SUKNSITĄ DŽEIKĄ KARSONĄ."
"MES TAI ŽINOM JAU, ANA"
"Atleisk mama!! Heh."
"PASAKYK DŽEIKUI, KAD SAKIAU LABAS."
"Pasakyk jai, kad aš irgi sakiau labas."
"...Gal vėliau. Negaliu atsistoti, prisimeni? Ir nerizikuosiu rėkti vėl."
"..."
"..."
"Ana?"
"Hm?"
"Aš irgi tave myliu."
"...Myli mane taip, kad galėtum visą apsivėmusią dabar pabučiuoti??"
"...Ne."
"Oh...na...tai būtu šlykštu tai...geras atsakymas."
YOU ARE READING
Teaching Stupidity
Short Story"Alio?" "Hey... čia Ana?" "...Žiūrint kas teiraujasi?" "Ji mano mokymosi partnerė?" "Uh...išsikrauna telefonas...trakšt.Trakšt. Negirdžiu tavęs." "...Tai net nebuvo popierius..." "TRAKŠT .TRAKŠT. NESUPRANTU KĄ SAKAI. IKI." Šioje istorijoje mergina v...