4:17 PM

249 34 2
                                    

"Na...visą tai-"

"Užknisa? Taip. Visiškai su tavimi sutinku."

"Mes galim...išgyventi metus, tiesa?"

"Tikiuosi"

"Mano tėvai tai padarė...ir turėjo mane. Tai...mums bus viskas gerai...apsimeskim, kad naktim aš neverkiu, kad švaistau savo brangų mokyklos laiką ir pinigus pasiilgdama tavęs."

"Gera žinoti, kad aš toks ne vienas.

"Tu verki dėl manęs?!"

"Ne...ne visai. Tiesiog norėjau, kad tu pasijustum geriau. Bet aš pasijuntu vienišas kartais ir dar tik trys savaitės praėjo."

"Tai beveik...penki šimtai valandų. Tai daug laiko būnant atskirai, Džeikai."

"Ar tu rimtai ką tik tai suskaičiavai? Per sušiktą sekundę?"

"...Na...tai nebuvo taip sunku...aš negavau tikslaus skaičiaus-"

"Blogi pasiteisinimai. Aš pamirštu kiek aštuoni kart aštuoni yra nuo tada kai mano algebros klasė pradėjo naudoti skaičius kurių gyvenime negirdėjau."

"Aštuoni kart aštuoni yra-"

"Šešiasdešimt keturi. Žinau. Dabar ne toks laikas kai jaučiuosi kvailas, Ana."

"Ana, aš rimtai trenkiau jam į šikną kai pro jį praėjau-oh šūdas. Tu kalbi su savo vaikinu?"

"Kas ten?"

"Alisa. Ji mano kambariokė."

"Hola amigo. Me nameo is Alisa-o"

"...Tai buvo siaubinga."

"Jo. Ispanų kalba man nekaip...aš ir angliškai vos pašneku."

"Matau tu užsiėmusi dabar, paskambinsiu veliau."

"Džeikai Karsonai, nedrįsk padėti ragelio. Alisa nėra tūkstančius myliu nuo manęs. "

"Oho. Tai aš tau nerūpiu?"

"Džeikas visada bus man pirmas."

"Ohoooo.Po viso to maisto kurį tau daviau ir tu jį suvalgei?! Nušoksiu nuo mokyklos stogo, gal tada tau parūpsiu."

"Ne.Aš nufilmuosiu ir įkelsiu į internetą"

"OHOOOO.DŽEIKAI TAVO MERGINA YRA KALĖ...ir gaila, kad man tai patinka."

Teaching StupidityWhere stories live. Discover now