Epilogue

436 35 12
                                    

PO 8 METŲ

Blykstelėjo kamera, apakindama Džeika su Ana. Jos mama nusišypsojo. "Tu atrodai nuostabiai, ponia Karson."

Ana sumirksėjo, laukdama kol jos rega vėl grįš. Džeikas nuvalė nuo savo žmonos skruosto torto glajų ir nulaižė nuo piršto."Man rodos aš akla, ačiū mama."

Kamera blykstelėjo dar kelis kartus."Tortas ant tavęs atrodo gerai,dukra. Džiaugiuosi, kad išrinkom du tortus, o ne vieną."

Prieš kelias minutes, kai atvežė pirmą tortą, Čarlis pagalvojo, kad būtų juokinga paimti vieną jo sluoksnį ir mesti Anai į veidą.

Ir tai atvedė visus į maisto karą. Stebėtinai Ana laimėjo, jai net nerūpėjo jos sugadinta suknelė. O, kad viskas būtų lygiai ji pasiėmė likusį tortą ir apmėtė juo Džeiką.

Po to kai buvo padaryta begalės jaunosios ir jaunojo nuotraukų, Fara pakvietė visus svečius gaudyti Anos puokštės.

"Visi pasiruošę?!"Ana suriko nusisukdama.

"Fara tai tarp manęs ir tavęs. Prisiekiu savo gyvybę, kad sugausiu tas gėles." Džesė suurzgė eidama pro kitas moteris.

Fara nusišaipė."Tik per mano lavoną, Buffoon."

Viena iš Anos universiteto draugių, Prija, pažiūrėjo į jas. "Jūs senolės turėtumėt prisėsti. Aš sugausiu gėles."

Fara ir Džesė pažiūrėjo į ją ir nustūmė tolyn.

"Štai ir parskrenda!" Ana surėkė prieš išmesdama puokštę į orą.

Visos moterys pradėjo stumdytis, iškeldamos rankas į viršų besiruošiančios pagauti puokštę.

Gabė ruošėsi paimti balioną kai staiga gėlių puokštė nusileido į jos rankas. Ji įsižiojo prieš pažiūrėdama į kitas moteris.

"JI TURI GĖLES!" Fara suriko, parodydama į seserį. "JOS PRIKLAUSO MAN."

Čarlis pasitraukė nuo savo merginos. "Geriau pradėk bėgti."

Gabė pasikėlė savo suknelę su laisvąją ranka, nusispyrė batus ir bėgo taip greitai kaip tik galėjo.

Likusios moterys padarė tą patį ir bėgo paskui ją. Dieve, jei Ana būtų žinojusi, kad jos šitaip išprotės dėl gėlių, būtų užsakiusi areną.

PO KELIŲ VALANDŲ

Dienos pabaigoje gėlės buvo išplėšyto ir dabar, tikriausia visos turėjo po puokštės dalį.

Anos vestuvės praėjo ne taip kaip buvo planuota.

Bet viskas buvo puiku. Ji visada žinojo, kad jos šeima niekada nebus normali. Taigi jei kokiame renginyje sutiksi Karson, Hollins arba Layne, lauk geriausių gyvenime akimirkų.

Čarlis ir Fara siuntė bučkius kai Džeikas ir Ana lipo į limuziną ir išvažiavo į savo medaus mėnesį.

Kai jie atvyko į savo viešbučio kambarį, kuris buvo žymiai didesnis nei ji įsivaizdavo, ji įstūmė Džeiką į vonios kambarį ir uždarė duris. Džeikas negalėjo jos liesti kol jie abu nebuvo švarūs. 

Kai jis buvo duše, ji priėjo prie komodos kuria pripildė Alisa (jos kambariokė) ir ji pradėjo juoktis, nes komoda buvo pilna nėriniuotų apatinių.

Viduryje apatinių gulėjo mažas raštelis.

Ana, dėl Dievo meilės tau dvidešimt penkeri. Bent jau apdovanok Džeiką, kad laukė visus devynis metus. Ar tu matei savo kūną? Jei aš bučiau Džeikas...sakykim viskas būtų buve kitaip. 
Praleisk linksmai laiką, mažule
-Alisa (ta kietesnė, o ne ta kalė)

Alisa buvo teisi. Per metus, Anos kūnas nusprendė padaryti dar vieną brendimo laikotarpį (nors tai nėra įmanoma) ir jos krūtinė padidėjo ir jos neegzistuojantis užpakalis tapo nebe toks jau ir neegzistuojantis.

Besijuokdama Ana pagriebė vienus apatinius kurie atrodė kaip šortukai ir liemenėlę kuri derėjo prie jų. Ji džiaugėsi, kad Alisa nupirko jai ir tokių apatinių.

Po penkiolikos minučių Džeikas išėjo iš vanios, be marškinėlių.

Ana matė jį be marškinėlių begales kartų, bet vis tiek išsižiojo. Ji uždengė tai ką pasirinko vilkėti prieš jį ir stengėsi nežiūrėti į jo nuostabų kūną ir greitu žingsniu nuėjo į vonią.

Užrakinus duris ji numetė drabužius ant tualeto dangčio ir truputį užtruko kol atsisegė suknelę.

Kai ji nukrito ant grindų ji greitai nusiėmė visą kitą ir padėkojo Džeikui, kad paliko jai vandens.

Kai visas sudžiuvęs tortas buvo nuplautas nuo jos kūno ir ji kvepėjo levandomis ir vanile ji užsidėjo savo naujus apatinius ir išsidžiovino plaukus. 

Vos tik ji atidarė duris, jos veidas susidūrė su vėsiu oru ir staiga ji jau buvo Džeiko rankose. Ji nusišypsojo jam. "Rodos tu negali pabūti kantrus, vyre."

Jis numetė ją ant lovos. "Po to kai išlaukiau trys tūkstančius dienų? Pasiruošk šelmiškai nakčiai, žmona."

Jis prigulė prie jos ir pradėjo bučiuoti jos kaklą. "Jokių susilaikymų?"

Jis atsitraukė ir pažiūrėjo į ją. "Tu to nori?"

Jai reikėjo sekundės pagalvot, bet ji staiga nusišypsojo."Atiduok viską ką gali, mylimasis."

Jis lėtai išsišiepė, atsisuko su šėlsmu pripildytom akim ir prispaudė ją prie lovos.

P A B A I G A 

Na ką ačiū visiems labai už tai, kad skaitėt ir vis dar laukėt naujų dalių po mano nesibaigiančių pertraukų, be to labai ačiū už tai, kad pakėlėt šią istoriją kokius 5 kartus į #1 per short story. Taip pat noriu padėkoti už tuos 9k peržiūrų ir 2k votų. Ta prasme oho nesitikėjau realiai. Tai pat noriu padėkoti savo geriausiai draugei - Samantaya . Ji labai daug kartu padėjo man, kai verčiau šią istoriją ir taip pat pastūmėjo išversti šios istorijos tokius kaip ir oneshots tai stebėkit mano profilį, nes niekas nežino kada jie gali atsirasti. Tai ačiū gurl, ir taip pat ačiū jums visiems, nes esat nerealus tikrai. Plius dar noriu atsiprašyti už tą pertrauką ir klaidas istorijoje. Taigi AČIŪ JUMS LABAI VISIEMS KURIE SKAITĖ! 

Teaching StupidityWhere stories live. Discover now