"Čarli, ką tu matai?"
"Fara, kodėl tu tiesiog to nepadarai pati? Man reikia pradėt krautis daiktus."
"Nes aš vyresnė ir turi turi jauno žmogaus kojas, brangusis. Taigi ką matai?"
"Džeikas moko ją žaisti futbolą."
"...Ew. Neįdomu."
"...O ko tu tikiesi?"
"Nežinau... kodėl jie vėl nesibučiuoja sniege?"
"Dabar pavasaris ir...iš kur tu apie tai žinai?!"
"Tu tikrai manai, kad praleisiu savo dukros pirmą bučinį? Ačiū ne, pone. Kaip manai kas turi ja pasirūpinti?!"
"...Tai... tu nuo pat pradžių žinai viską."
"Taip. Tik apsimečiau, kad ne. Rimtai Čarli, tu bent pažįsti savo Karalienę?"
"Niekada tavimi neabejojau, Jūsų Didenybę...Oh. Ana ką tik nukrito ant veido."
"Auč. Kas atsitiko?"
"Bandė numušti Džeiką ir jis pasitraukė paskutinę sekundę. Ha."
"Jis grubus, kaip vaikinas."
"Na... jai viskas gerai. Jis pasižiūrėjo ar ji nesusižeidė ir panašiai. Dabar jis juokiasi."
"Dabar puiki galimybė-"
"Atakuoti jį? Taip, Ana pradėjo."
"Pasisekė?!"
"Jo. Iš ko Džeikas pagamintas? Tai buvo stiprus kritimas. Pajaučiau net čia."
"Jis tikriausia daug kartų krito, Čarli."
"Jis visai neblogas žaidėjas...Ana privertė eiti į jo žaidimą praeitą dieną. Jie rimtai pagalvojo, kad esu vyresnis mokinys jų mokykloje. Verkiu."
"Na...tu jaunas, Čarli."
"Neversk manęs jaustis dar prasčiau. Džeiko komanda yra nenugalima."
"Oh... man nerūpi. Man dabar rūpi ką jie veikia."
"Ana sėdi ant jo. Ir jie juokiasi."
"Sedi ant jo kaip?!"
"Nusiramink. Ji sėdi ant jo krutinės."
"SEKSUALINĖ ĮTAMPA. IŠSKIRK JUOS."
"Baik, Fara. Jiems viskas gerai."
"...Žinau. Tiesiog pagal mane jie per daug skuba."
"Jeigu jie per daug skubėtų, Ana būtu nesčia."
"..."
"..."
"...."
"..."
"Šūdas. Mano krūtinė dega. MAMA IŠSIGANDUSI. MAMA IŠSIGANDUSI."
"Ana niekada tau to nepadarytu."
"NEGALIU KVĖPUOTI. PADĖK."
"Fara, nustok. Aš juokavau."
"Oh... aš taip fangirl'inau. JŲ VAIKAS BŪTŲ TOKS GRAŽUS."
"...Tai nebuvo tokia reakcija kokios tikėjausi."
"Tu žinai, kad žmonės skaito apie mus? Aš visada sakau Šansui ir jis sako,kad aš išprotėjau. Kažkuo pasaulyje...kažkas mus sukūrė ir mes esame...veikėjai. Su jau suplanuotomis istorijomis. Turiu omeny...autorius galėtu mane nužudyti bet kurią akimirką. Mes turim nugriauti ketvirtą siena ir užmušti šį autorių. MES GYVENAME SAVO GYVENIMUS."
"Autoriau, jei tu tai skaitai, leisk man būti su Gabe. Kodėl tu taip gaišti?!"
"Nusišikt ant Gabės. PADARYK MANE PREZIDENTĘ. NUŽUDYK DONALDĄ TRUMPĄ. DUOK MAN KITĄ VAIKĄ."
"...Mes išprotėjom, Fara."
"Dėl tos merginos...ji liepia mums sakyti šiuos žodžius...jai patinka mus kankinti. Padaryto mus juokingus ir depresuotus. Aš tau sakau ji viską šitą daro dėl savo reputacijos!"
"Iš kur tu žinai kad tai yra ji?"
"Nes aš jaučiu. Ji mūsų kūrėja. EI...KODĖL TU ATĖMEI IŠ MANĘS MAMA, TU KALE?!"
"...Fara, nėra jokio kūrėjo."
"Taip yra, Čarli ir ji nori, kad tu niekada nebūtum su Gabe."
"Mes turim ją nužudyti. Ar tu žinai jos vardą?"
"Ne, bet sužinosiu! Ir mes ją nužudysim!!"
YOU ARE READING
Teaching Stupidity
Short Story"Alio?" "Hey... čia Ana?" "...Žiūrint kas teiraujasi?" "Ji mano mokymosi partnerė?" "Uh...išsikrauna telefonas...trakšt.Trakšt. Negirdžiu tavęs." "...Tai net nebuvo popierius..." "TRAKŠT .TRAKŠT. NESUPRANTU KĄ SAKAI. IKI." Šioje istorijoje mergina v...